• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401102718329
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

صرفه‌جویی ۱۵ درصدی مصرف گاز در اردستان

صرفه‌جویی ۱۵ درصدی مصرف گاز در اردستان

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مردم شهرستان اردستان در دو هفته گذشته حدود ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف گاز داشتند.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پایداری گاز مشترکان خانگی در شهرستان اردستان صد در صد است و مشکلی در موضوع تأمین گاز خانگی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با تشکر از همکاری خوب بخش صنایع و معادن شهرستان که همکاری کامل در مدیریت مصرف سوخت داشتند، افزود: مردم شهرستان اردستان در دو هفته گذشته حدود ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف گاز داشتند. این کاهش مصرف با صرفه جویی و مصرف بهینه مردم و محدودیت‌های اعمال شده بر کارخانه‌ها، مرغداری‌ها و اصناف به دست آمد که همکاری شهروندان در این خصوص شایسته قدردانی است.

فرماندار اردستان با اشاره به نظارت و بازرسی‌های منظم از ادارات و اماکن دولتی شهرستان، تصریح کرد: طی روزهایی که تعطیلی ادارات و مدارس را داشتیم و بازرسی‌های صورت گرفته گاز بیش از ۶۰ مجموعه دولتی و بانک‌ها قطع و اخطارهای لازم به روسای ادارات داده شد.

احمدی طباء با بیان اینکه در شهرستان اردستان در حوزه تأمین دیگر سوخت‌ها مانند بنزین و گازوئیل مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: مدیران شهرستان اردستان در تلاش هستند که به روند زندگی روزمره مردم خدشه‌ای وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت بحران از ابتدای مسئولیت بنده در اردستان موضوع چابک سازی مدیران مجموعه مدیریت بحران شهرستان را در دستور کار قرار دادیم و در این راستا اردوهای آماده‌سازی و هماهنگی را برگزار کردیم. 

فرماندار اردستان گفت: در ۱۰ روز گذشته کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حدود ۵۰ ساعت حضور در جاده‌های شهرستان داشتند تا بتوانند جاده‌ها را برای تردد وسایل نقلیه برف‌روبی و نمک‌پاشی کنند.

احمدی طباء اضافه کرد: عملکرد دیگر دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در کنار هلال احمر، بخشداری‌ها، شبکه بهداشت و درمان و اورژانس ۱۱۵، شهرداری‌ها، پلیس راه و راهور و... باعث رضایتمندی خوبی در سطح شهرستان شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha