• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040603828
  • خبرنگار : 50348

/مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور آینده/

دولت چهاردهم زمینه‌ ورود اسپانسر به ورزش را فراهم کند

دولت چهاردهم زمینه‌ ورود اسپانسر به ورزش را فراهم کند

ایسنا/اصفهان ملی‌پوش هندبال ورود اسپانسرهای قوی را زمینه‌ساز تشکیل تیم ملی قوی‌تر دانست و گفت: دولت آینده قوانینی تبیین کند تا ورود اسپانسرها به ورزش و هندبال راحت‌تر شود.

یاسین کبیریان، ملی‌پوش تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان که به‌عنوان برترین بازیکن خط‌زن در سی و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال انتخاب شد، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نیازها و مطالبات جامعه ورزش از دولت چهاردهم، اظهار کرد: چالش اصلی هندبال ایران این است که به جز یکی دو باشگاه مانند فولاد مبارکه سپاهان و مس کرمان، باشگاه‌های حرفه‌ای دیگری که حمایت خوبی از این رشته انجام دهند وجود ندارد.

کبیریان تصریح کرد: امیدوارم مسئولان در آینده بیشتر در اردوهای تیم ملی حضور یابند و تا جایی که ممکن است به حرف دل ورزشکاران گوش دهند و تلاش کنند تا مشکلات جامعه ورزش حل شود.

ملی‌پوش تیم هندبال سپاهان در خصوص شرایط تیمش در فصلی که گذشت، گفت: من و بچه‌های تیم از نتایج این فصل راضی نبودیم، می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم اما مسائلی مانند جوان شدن تیم و مصدومیت‌ها که یکی از عوامل اصلی بود، ما را از کسب سکو باز داشت.

وی ادامه داد: اما مطمئن هستم سپاهان در سال‌های آینده باز هم به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و قوی‌تر ظاهر خواهد شد.

کبیریان با اشاره به انتخاب خود به عنوان برترین خط‌زن لیگ خاطرنشان کرد: من در پست خط بازی می‌کنم و به کمک هم‌تیمی‌هایم برای گلزنی نیاز دارم، اگر به‌عنوان برترین خط‌زن فصل انتخاب شدم، باید از زحمات بچه‌های تیم که به من کمک کردند تشکر کنم.

بازیکن سپاهان گفت: برای من سال خیلی خوبی بود و خوشحالم در سالی که مقام نیاوردیم حداقل این عنوان فردی را کسب کردم و بخشی کوچکی از ناراحتی‌ام بابت نتایج جبران شد.

وی در رابطه با سطح لیگ سی و ششم گفت: با توجه به این که ملی‌پوشان در همه تیم‌ها تقسیم شده بودند، لیگ امسال لیگ قابل قبول‌تری نسبت به سال‌های گذشته بود، تیم پنجم یا ششم با تیم اول در بازی‌های رودررو اختلاف کمی داشت، سطح مسابقات بالا بود و باشگاه‌ها فعال‌تر شده بودند.

کبیریان ادامه داد: اما طولانی شدن و فرسایشی شدن لیگ باعث افزایش مصدومیت‌ها شد، سه دوره مسابقات بین‌المللی در خلال لیگ برگزار شد، در فصل آینده تیم ملی بزرگسالان هیچ رویدادی را در پیش ندارد و می‌توان امیدوار بود که لیگ کم‌فشارتری در پیش باشد.

ملی‌پوش‌ هندبال ایران در پایان گفت: چند باشگاه در فصلی که گذشت حمایت خوبی داشتند، از فدراسیون هندبال تقاضا دارم کمک کند تا هم باشگاه‌های بیشتری از هندبال حمایت کنند و هم از نظر مالی شرایط بازیکنان هندبال بهبود یابد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha