• دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401102617796
  • خبرنگار : 50042

مسابقات تیراندازی «مرد میدان» در رشت برگزار شد

مسابقات تیراندازی «مرد میدان» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان مسابقات استانی تیراندازی «مرد میدان» به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی با حضور ۶۹ تیرانداز در رشت برگزار شد.

محمدصادق زارع رئیس هیئت تیراندازی بسیج گیلان در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری مسابقات استانی تیراندازی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش مردان و زنان در رشته‌های تفنگ و تپانچه در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی شهرستان رشت برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی مرکز تربیت بدنی سپاه قدس گیلان افزود: امروز همه ما موظف به تداوم راه و آرمان شهدا هستیم و می‌توانیم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی شخصیت شهید سلیمانی را نماد اخلاق‌مداری، ساده‌ زیستی، تواضع و اخلاص دانست و ادامه داد: این سردار شهید در خانواده و اجتماع و محل کار به تواضع و فروتنی معروف بود و لذا می‌تواند الگوی مناسبی برای همه آحاد جامعه به ویژه ورزشکاران باشد.

زارع تصریح کرد: مسابقات تیراندازی «مرد میدان» که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد با استقبال خوب علاقمندان و ورزشکاران استانی همراه بود و تعداد ۶۹ تیرانداز در دو بخش مردان و زنان طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه به مصاف یکدیگر رفتند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: با وجود شرایط سخت و هزینه‌های بالایی که امروزه بر ورزش کشور سایه افکنده، تنها عشق و علاقه است که می‌تواند دوستداران و علاقمندان این ورزش را گرد هم آورد.

رئیس هیئت تیراندازی بسیج گیلان درخصوص نفرات برتر این دوره از رقابت‌های استانی نیز یادآور شد: در رده بندی انفرادی رشته تپانچه بانوان سیده حانیه حسینی‌نژاد از رشت اول شد و بی‌بی پورمیرزا از لنگرود و انیس فلاح از رشت به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

این مربی و داور تیراندازی اضافه کرد: در رشته تپانچه مردان نیز عباس ژاله و سید مرتضی میرباقری و امیرعباس زاداکبری از رشت به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته تفنگ بانوان نیز سیده ملیکا جلالی از رشت عنوان اولی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد، گفت: زهرا نقی‌پور و ساجده اخوین از رودسر به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. در رشته تفنگ مردان نیزشاهین محمدی‌نژاد از رشت اول شد و میثم راحلی‌مقدم از رشت و محمدمهدی آقاجانیان از رودسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha