• یکشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101811336
  • خبرنگار : 50477

امام جمعه کلاله:

حاج قاسم محصول تربیت اسلام ناب بود

حاج قاسم محصول تربیت اسلام ناب بود

ایسنا/گلستان امام جمعه شهرستان کلاله با اشاره به اینکه اسلام ناب باید محور تربیت در جامعه اسلامی باشد، گفت: حاج قاسم سلیمانی محصول تربیت اسلام ناب بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی  صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در بخش پیشکمر شهرستان کلاله با اشاره به وفاداری و ولایتمداری اهل سنت ایران اسلامی، اظهار کرد: در مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از وطن و دفاع از حرم آل الله (ع) خون مردم شیعه و سنی دلاور ما به هم آمیخته شده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک قهرمان ملی و حتی فراملی برای همه آزادگان جهان است، افزود: اهل سنت ایران اسلامی و کشورهای مسلمان و حتی بسیاری از پیروان ادیان دیگر دلبسته و شیفته شخصیت و دلاوری های این مرد بزرگ و کم نظیر هستند.

امام جمعه کلاله با تاکید بر اینکه حاج قاسم یک نمونه مسلمان واقعی در تراز جمهوری اسلامی و اسلام ناب بود، خاطرنشان کرد: در چنین مکتب و دینی است که اینگونه انسان های پاک و با اخلاص تربیت می شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی تنها یک شخصیت نبوده، بلکه یک چارچوب فکری، عملی و یک‌ راه بزرگ است، ادامه داد: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان یک مکتب و مدرسه انسان سازی یاد می کنند که همه ما وظیفه داریم سبک زندگی و خصوصیات این بزرگ مرد را در بین نسل جوان تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی باید به یک چهره دست یافتنی عنوان شود؛ گفت: همه ما میتوانیم همانند حاج قاسم شویم به شرطی که همانند او به دستورات اسلام عمل کنیم و مسلمان واقعی در عمل، رفتار و زندگیمان باشیم.

به گزارش ایسنا در این مراسم دکتر فرهاد شیبک فرماندار، حجت الاسلام کوهستانی رئیس اداره تبلیغات و امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر نیز دقایفی به سخنرانی و بیان ویژگی های برجسته شخصیت والای شهید شبهبد حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha