• جمعه / ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401101610141
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

برقراری ارتباط الکترونیکی دفاتر پیشخوان و ثبت احوال سیستان و بلوچستان

برقراری ارتباط الکترونیکی دفاتر پیشخوان و ثبت احوال سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: ۷ دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستند که از این پس با برقراری سامانه الکترونیکی در دفاتر پیشخوان ، امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه به ادارات ثبت احوال به صورت کاملا مکانیزه امکان پذیر شد.

رضا راحت دهمرده در گفت وگو با ایسنا- افزود: به منظور تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی به مراجعین و همچنین در راستای برون سپاری خدمات سازمان با اقدامات صورت گرفته تاکنون برای ۷ دفتر در شهرهای زاهدان ، زابل و ایرانشهر مجوز همکاری صادر شده است.

دهمرده گفت: با ایجاد زیرساخت الکترونیکی از این پس این دفاتر تمامی درخواستهای صدور شناسنامه خود را به صورت الکترونیکی برای ادارات ثبت احوال ارسال می نمایند و این امر باعث تسریع در روند صدور شناسنامه و پاسخگویی به مراجعین خواهد شد .

رضا راحت دهمرده افزود: امید است در آینده نزدیک با اخذ مجوزهای لازم جهت واگذاری خدمات ثبت احوال در شهرستانهای بزرگ استان ، خدمات رسانی به مراجعین به نحو مطلوب تر صورت گیرد .

مدیر کل ثبت احوال استان در ادامه گفت: با هدف افزایش سطح رضایت مراجعین و تسریع در امر خدمات رسانی متقاضیان تاکنون ۱۶ اداره ثبت احوال به خط فیبر نوری متصل گردیده اند .

وی اظهار کرد: ثبت احوال استان در راستای انجام وظایف و ماموریت های سازمانی خود ماهانه به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سطح استان ارائه خدمت می نماید و این امر با توجه به الکترونیکی شدن خدمات و حجم مراجعه کنندگان ، نیازمند ارتقا پهنای باند مخابراتی و افزایش سرعت در جهت افزایش سطح رضایتمند شهروندان را داشت که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری دستگاههای ذیربط ، تاکنون ۱۶ اداره ثبت احوال در سطح استان به فیبر نوری متصل شده و توانسته ایم سرعت خدمات رسانی به مراجعین را ارتقا دهیم .

رضا راحت دهمرده گفت: ثبت احوال استان هم اکنون در ۳۶ اداره و ۹ نمایندگی در سطح استان در حال ارائه خدمت به مراجعین است و پیگیری های لازم در خصوص تامین اعتبار انجام این پروژه صورت گرفته است و امید است تا با تامین اعتبار مورد نیاز تمامی ادارات به فیبر نوری متصل گردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha