• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401101408824
  • خبرنگار : 50046

کشف ۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۴ مالخر در شیروان

کشف ۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۴ مالخر در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شیروان از کشف ۸۵ بسته سیگار قاچاق غیرمجاز حاوی ۱۷۰۰ نخ سیگار از یک واحد صنفی در شیروان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب اطلاع از فعالیت فردی سودجو در زمینه قاچاق سیگار خارجی، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ضمن شناسایی واحد صنفی متخلف و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از محل موفق به کشف ۸۵ پاکت، معادل ۱۷۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون ریال کردند.

وی با بیان اینکه در همین رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بخصوص قاچاق مواد دخانی سریعا با استفاده از سامانه ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف ۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۴ مالخر در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان همچنین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۰فقره سرقت، کشف اموال سرقتی و دستگیری ۴ نفر مالخر(ضایعاتی) در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مجید یگانه پور بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با مالخران و ضایعاتی های موجود در حاشیه شهر و سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح که در سطح شهر و مناطق جرم خیز انجام شد، ۴ نفر مالخر دستگیر شدند که در تحقیقات تکمیلی به بیش از ۱۰ فقره سرقت شامل سیم و کابل، دریچه آبفا، تانکر و... به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را اعتراف کردند. 

 گازگرفتگی جان شهروند اسفراینی را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز از فوت شهروند ۴۴ ساله اسفراینی به علت گازگرفتگی خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه گازگرفتگی در منزلی مسکونی در سطح شهرستان بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱ و مأموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی در محل متوجه شدند مردی ۴۴ ساله داخل منزلش به علت نشت گاز CO دچار گازگرفتگی شده و متأسفانه جان خود را از دست‌داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با دستور مقام قضایی جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از وسایل گرمایشی به‌خصوص بخاری از اتصال و محکم بودن لوله، شیلنگ گاز و دودکش اطمینان حاصل نمایند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha