• دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401101206786
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

۳۱۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد پارس‌آباد وارد بازار کار شده‌اند

۳۱۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد پارس‌آباد وارد بازار کار شده‌اند

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان پارس‌آباد با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی وارد بازار کار شده‌اند.

علیرضا حسین‌نژاد ۱۲ دی در سفر یک‌روزه به پارس‌آباد با اعلام اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب ۸ هزار و ۱۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد قرار دارند، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم خیر و نیک‌اندیش، بتوانیم در رفع مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تامین لوازم ضروری زندگی این مددجویان گام‌های موثری برداریم.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان وارد بازار کار شده‌اند، اعلام کرد: در این زمینه ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در خصوص ایجاد اشتغال ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات برای این شهرستان مصوب شده است، گفت: از بانک‌های عامل خواستاریم تا با همیاری گسترده‌تر ۲۰ میلیارد تومان باقیمانده را نیز به مرحله اجرا درآورند تا مددجویان بیشتری وارد چرخه تولید شوند.

وی از ساخت ۱۷ واحد مسکونی در سطح شهرستان پارس‌آباد از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: ۱۰ واحد از این منازل به بهره‌برداری رسیده و در اختیار خانوار تحت حمایت قرار گرفته است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه هفت واحد باقیمانده نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد، بیان کرد: تلاش داریم این واحدهای باقیمانده تا ۱۴ اسفند «روز احسان و نیکوکاری» تکمیل و به خانوار تحت حمایت تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: درصدد هستیم با ایجاد اشتغال پایدار و همچنین ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان، به توسعه و پیشرفت این منطقه کمک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha