• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401101106200
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون استاندار مازندران تاکید کرد

لزوم به‌کارگیری پدافند فرهنگی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن

لزوم به‌کارگیری پدافند فرهنگی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر در صدد وارونه نمایی مسائل کشور با ابزار رسانه و فضای مجازی بود، گفت: جریان انقلاب باید با شناخت عمیق توطئه‌های ضد ایرانی اقدامات پدافندی را در این حوزه عملیاتی کند.

به گزارش ایسنا، روح الله سلگی امروز در جلسه هم‌اندیشی فعالان سیاسی و تشکل‌های فرهنگی مازندران، اظهار کرد: هیچ عنصری در نظام اسلامی به اندازه مردم در تولید امنیت پایدار نقش آفرین نیست.

وی با اشاره به وقایع اخیر در کشور، افزود: معاندان با اشتباه محاسباتی و فضاسازی مصنوعی در رسانه‌های مجازی در پی جلب همراهی مردم با آشوبگران بودند.

این مسئول سیاسی با اشاره به هوشمندی سیاسی مردم که در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان پیشتاز هستند، اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان تابلودار نظام اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور شد.

سلگی، اتحاد اقوام ایرانی با سلایق مختلف را عامل یکپارچگی ملی و دفع توطئه‌های شوم استکبار دانست و افزود: تقویت انسجام و اتحاد ملی ضامن پیشرفت کشور است.

وی با اظهار اینکه تمرکز دشمنان بر تضعیف جبهه فرهنگی انقلاب است، یادآورشد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب نیازمند آگاهی و بصیرت‌افزایی مستمر و مقابله هوشمندانه با توطئه‌های پیچیده استکبار است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر در صدد وارونه نمایی مسائل کشور با ابزار رسانه و فضای مجازی بود، یادآور شد: جریان انقلاب باید با شناخت عمیق توطئه‌های ضد ایرانی اقدامات پدافندی را در این حوزه عملیاتی کند.

این مسئول با اشاره به اهداف معاندان در جنگ فرهنگی، گفت: دشمن در تلاش است تا با ایجاد تقابل بین ملیت، اسلامیت، دولت و ملت نقشه‌های خائنانه خود را پیش ببرد.

معاون استاندار مازندران، افزود: امروز تقویت جریان انقلاب و اعتلای فرهنگ ایرانی- اسلامی تکلیف انقلابی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha