• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040805187
  • خبرنگار : 50490

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

ایسنا/مازندران مردم بابل با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای سرنوشت‌ساز شدند.

مردم شهرستان بابل همواره در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و دارند، چه در نقش آفرینی پیروزی انقلاب که با پرچم داری نماینده فقید رهبری در مازندران مرحوم آیت الله روحانی و چه در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۱۷۰۰ شهید؛ همچنان در عرصه‌های فرهنگی و علمی با ۱۷ مرکز علمی، وجود ۳۰ حوزه علمیه، علما و دانشمندان به‌نام همواره به‌عنوان تاثیرگذارترین شهر مازندران شناخته می‌شود.

مردم بابل همواره در حساس‌ترین برهه زمانی پای انقلاب و نظام و رهبری ایستادند ۸ تیرماه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور آمدند تا یکبار دیگر حماسه خلق کنند. مردم با بصیری که می‌دانند امروز باید این انقلاب به دست فرد اصلح اداره شود.

آمدند تا ثابت کنند که راه شهید رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور خدوم و جهادی باید ادامه یابد. صرف نظر از اینکه چه حزب و گروهی باشند؛ آمدند تا فردی اصلح انتخاب کنند که انقلاب را به سمت جلو حرکت دهد و گامی باشد برای توسعه و رونق کشوری که امروزه تمام نگاه‌های جهان به سمت اوست.

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

حسن رادپور یکی از رای دهندگان در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: آمدم تا به کسی رای دهم که بتواند تورم را کاهش دهد، اقتصاد را رونق، به داد تولیدکنندگان برسد، نگاهی به وضعیت کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات غذایی داشته باشد آمدم تا به کسی رای دهم که آینده فرزندانم را روشن‌تر کند.

این آقای ۴۵ ساله اهل بندپی غربی با اشاره به اینکه مهم نیست امروز انتخاب ما چه کسی باشد تصریح کرد: گرچه انتخاب درست سرنوشت ساز است اما همین حضور زمینه ساز ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند و گام مثبتی برای اقتدار نظام و انقلاب است.

رادپور یادآور شد: من آمدم تا بگویم به سرنوشت کشورم بی اعتنا نیستم آمدم تا بگویم؛ ما همیشه در صحنه هستیم و در این شرایط سخت، کشور را از دخالت بیگانه بیمه می‌کنیم.

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

آمدیم با رئیسی بیعت کنیم

همچنین سکینه محمدعلی‌نیا از دیگر افرادی بود که برای رای دادن حضور یافت و به خبرنگار ما گفت: آمدم با رئیسی بیعت کنم؛ آمدم تا فریاد بزنم ما قدر تلاش و زحمات بی مثال شهید جمهور را می‌دانیم، آمدم تا بگویم؛ مردم ما از اینکه مسئولان چه می‌کنند آگاه هستند.

وی ادامه داد: در آستانه چهلمین روز شهادت رئیسی آمدیم تا فردی انتخاب کنیم که راه او را ادامه دهد و مسیری که او پیمود و نیمه کاره رها کرد را به اتمام برساند.

سکینه محمدعلی‌نیا تصریح کرد: امروز کشور در موقعیت حساس‌تری نسبت به گذشته قرار دارد باید همه بیاییم حضور ما سرنوشت ساز است. حضور ما دشمن را می‌ترساند حضور ما پشتوانه تلاش بیشتر مسئولان است همه باید احساس مسئولیت کنیم .

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

۵۲۱ صندوق اخذ رای در بابل فعال است

علی پیرفلک فرماندار بابل نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ۵۲۱ صندوق اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بابل مهیاست، گفت: ۱۵ صندوق اخذ رای به صورت سیار فعال است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل بیشترین تعداد صندوق اخذ رای را در بین شهرهای مازندران دارد، تصریح کرد: از ۵۲۱ صندوق اخذ رای ۳۰۵ صندوق در روستاهای شهرستان بابل و مابقی در شهر فعال است.

 فرماندار بابل با اعلام این خبر که تمامی امکانات و زیرساخت سخت افزاری و نرم افزایی برای برگزاری یک انتخابات سالم و همچنین ایجاد امنیت و آرامش لازم برای حضور حداکثری فراهم است، یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار عوامل اجرایی در سر صندوق‌های اخذ رای هشتم تیرماه حضور دارند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل خواستار مشارکت پرشور مردم در انتخابات شد و گفت: تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی شهرستان بابل در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.

وی افزود: در آستانه انتخابات حساس هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ مردم شهرستان شهید پرور بابل در ادامه حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای خدمت و در راس آن، شهید جمهور آیت الله رئیسی به پای صندوق‌های رأی آمدند و حماسه‌ای دیگر ثبت کنند.

حضور گسترده مردم بابل در پای صندوق‌های رای

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و ۶ بخش دارای ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۳۰ حوزه علمیه با وجود اساتید و علماء برجسته نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت انتخابات دارند.

به گزارش ایسنا، مردم بابل همه آمدند امروز اصلاح طلب و اصولاگرا نداریم؛ آمدند تا کشور را بیمه کنند، آمدند تجدید میثاق با رهبر و امام شهدا داشته باشند، آمدند تا به شهید جمهور بگویند تو را دیدیم و قدردان آنچه کردی هستیم، آمدیم و همواره در رکاب و گوش به فرمان رهبرمان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha