• شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401101005758
  • خبرنگار : 50509

اهداء کاپ‌های جهانی و آسیایی به موزه آستان قدس رضوی 

اهداء کاپ‌های جهانی و آسیایی به موزه آستان قدس رضوی 

ایسنا/خراسان رضوی مراسم اهداء کاپ‌های جهانی و آسیایی به موزه آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.  

مراسم اهداء کاپ‌های جهانی و آسیایی ظهر امروز، ۱۰ دی ماه، با حضور محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و علی‌اکبر هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در مشهد مقدس برگزار شد.

محمد مهدی فروردین در خصوص حضور افراد تاثیرگذار در هندبال کشور اظهار کرد: زمانی که از چهره‌های موثر در کنار تیم‌های ملی استفاده می‌کنید، باید منتظر نتایج مطلوب باشید. یکی از دستاوردهای مهم هنبال احترام به خانواده و پیشکسوتان هندبال است.

وی رمز موفقیت هندبال کشور را برنامه‌ریزی دقیق برشمرد و گفت: بخشی از ورزش کشور بیمار شده و به جراحی نیاز دارد. سریع‌ترین فدراسیونی که وارد عمل شد و نتیجه آن عملیات را مشاهده می‌کنیم، هندبال است که به سرعت توانست به اهداف خود دست یابد. می‌توان گفت هندبال گل سرسبد در بخش‌های مختلف ورزش بوده است. همچنین به جهت فرهنگ‌سازی و نتیجه‌بخشی نیز موثر واقع شده است.

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: موفقیتی که از حضور در میدان رقابت‌ها حاصل می‌شود ماحصل برنامه‌ریزی، ایمان، توکل، استفاده از متخصصان و کارشناسان است. تاثیرگذاری فرهنگی در میادین داخلی و بین‌المللی نمایان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمیتوان کمبود هارا انکار کرد، اما هر چیزی در جایگاه خود باید بررسی شود نه اینکه برای مشکلات اقتصادی و معیشتی در یک رویداد بین‌المللی خارج از کشور به وطن و ارزش‌های خود پشت کنیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: هندبالیست‌های ما در دو حوزه آقایان و بانوان در میادینی که حضور داشتند در دفاع از آرمان‌ها، به اهتزاز درآوردن پرچم کشور و خواندن سرود ملی سنگ تمام گذاشتند.

در این مراسم که مصادف با روز ملی مشهد و با حضور مدیران ورزشی و آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال برنز نوجوانان هندبال ساحلی قهرمانی جهان که اولین مدال تاریخ هندبال ایران است و مدال طلای هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا که اولین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران است، به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد. همچنین مدال طلا مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان قهرمانی آسیا به این موزه اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha