• جمعه / ۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100905096

همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت در قم برگزار شد

همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت در قم برگزار شد

ایسنا/قم سیزدهمین همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت عصر جمعه با حضور اقشار مختلف مردم ، طلاب و روحانیون و خانواده های شهدا درقم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری دراین همایش که امشب نهم دی ماه در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند ملتی را تحمل کند که روی پای خود بایستد و برخلاف رویه جهانی‌سازی حرکت کرده و نوکری آنها را قبول نکند، گفت:استکبار جهانی می‌داند که اگر جمهوری اسلامی به یک الگو برای کشورهای دیگر تبدیل شود در این صورت دیگر اثری از نظام سلطه باقی نمی‌ماند چرا که حیات سلطه گر از سلطه پذیری ملت‌ها نشأت می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود:‌ دشمنان می‌دانند اگر جمهوری اسلامی بماند آرمان‌های آن به ملت‌های دیگر هم سرایت می‌کند و سازوکار نظام سلطه زیر سووال می‌رود.

وی درادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر درکشور گفت:‌۲۴ درصد از لیدرهای خیابانی از خارج پول دریافت می‌کردند.

وی افزود:‌ضدانقلاب در قالب اردوهای مختلط فرهنگی، تورهای سیاحتی، کوه پیمایی، ایرانگردی و سفرهای خارجی و اردوهای علمی این افراد را ساماندهی کرده بود؛ طبق آمار ۱.۵ درصد از دستگیرشدگان تحت تاثیر جریانات سیاسی بودند و بقیه افراد کاملا آموزش دیده وارد عمل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ دی ماه یکی از ایام‌الله‌های مهم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ مانند فتنه اخیر همه بضاعت دشمن به میدان آمد؛ اراده دشمنان اسلام و انقلاب برای نابودی نظام جمهوری نقطه مشترک هر دوی این فتنه‌ها بوده‌ است.

ذوالنوری گفت: دشمن هم اکنون در قالب جنگ رسانه درصدد پخش شایعه و دروغ علیه مسوولان و جنگ فرهنگی علیه عقاید مردم است.

وی با بیان اینکه حربه‌های دشمنان در جنگ سخت به سنگ خورده اما آنها دست از رویارویی بر نداشته‌اند، گفت: در چنین شرایطی دشمن بوسیله جنگ نرم و جنگ روایت‌ها می‌خواهد ایمان، اعتقادات و باورهای ملت را زیرسووال ببرد.

وی با بیان اینکه قاطبه مسوولان دلسوز و مجاهدانه مشغول خدمت هستند، گفت: دشمن نمی‌خواهد ثبات اقتصادی در ایران تثبیت شود ، آنها می‌دانند که ثبات اقتصادی آخرین مرحله از رسیدن ایران به قله است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha