• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401100502509
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی فرمانداری فریدونشهر:

راه‌های مواصلاتی ۷ روستای فریدونشهر امروز بازگشایی می‌شود

راه‌های مواصلاتی ۷ روستای فریدونشهر امروز بازگشایی می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر گفت: بارش شدید برف در ابتدا راه‌های مواصلاتی ۶۰ روستای فریدونشهر را مسدود کرد که با تلاش شبانه‌روزی راه‌های مواصلاتی ۵۳ روستا باز شد.

علی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بارش برف در شهرستان فریدونشهر و مسدود شدن راه‌های روستایی، اظهار کرد: بارش برف در سطح شهر ۶۰ سانتیمتر، در بخش موگویی که شامل ۶۰ روستای پیشکوه و پشتکوه شهرستان است ۸۰ سانتیمتر در دشت و در گردنه‌ها مانند گردنه کلوسه ۱.۵ متر برف باریده است. به محض قطع شدن بارش برف اکیپ‌های راهداری و برف‌روبی مشغول بازگشایی مسیرها شدند.

وی افزود: در ابتدا راه مواصلاتی ۶۰ روستای بخش موگویی مسدود شده بود، اما اکنون جاده‌های اصلی و آنتنی روستاها به جز گردنه کلوسه، باز است که بلدوزر همچنان در حال برف‌روبی در گردنه کلوسه است. حجم برف در این گردنه بسیار بالا است و پشت گردنهِ کلوسه، هفت روستای پشت کوه دوم قرار دارند که هنوز راه‌های مواصلاتی این روستاها بسته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر در پاسخ به این سؤال که چه زمانی راه‌های مواصلاتی این هفت روستا باز می‌شود؟ گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید و امروز کولاک برف نداشته باشیم به احتمال قوی این راه‌های مواصلاتی تا عصر امروز باز می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: اگر وزش باد شروع شود تمام مسیرهایی که بازگشایی کردیم دوباره با کولاک برف پُر و مسدود می‌شود. فردا سه‌شنبه پیش‌‎بینی بارندگی شده است. اکیپ‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از همان شبی که بارش برف تشدید شد محور مواصلاتی اصلی شهرستان را برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند و امکانات بخش خصوصی را هم به کار گرفتیم تا مشکلی برای تردد مردم پیش نیاید.

وی خاطرنشان کر: با تمهیدات اندیشیده شده در بارش‌های اخیر مشکل خاصی در تأمین آب شرب، گاز و برق مردم نداشتیم، اما در هفت روستای پشت کوه دوم که راه هنوز بسته است ارتباط مخابراتی قطع است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha