• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040805324
  • خبرنگار : 50605

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

موج مشارکت در انتخابات توسط رسانه‌ها ایجاد شد

موج مشارکت در انتخابات توسط رسانه‌ها ایجاد شد

ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: شور و حرارت انتخابات و ایجاد موج مشارکت در بین مردم توسط رسانه‌ها انجام شد و خبرنگاران رقابت بین نامزدها را منعکس کردند.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا به نقش رسانه‌ها اشاره و اظهار کرد: رسانه‌های خبری چهار راهبرد مهم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را محقق کردند.

وی افزود: فعالان خبری از ابتدای مراحل کار انتخابات در صحنه بودند و برای این امر مهم پوشش اخبار را انجام دادند و امروز نیز در انجام فرآیند انتخابات همراه مردم و مسئولان هستند.

به گفته احمدی خبرنگاران علاوه بر ایجاد مشارکت انتخاباتی صحنه‌های مختلف، سلامت این فرآیند مهم را به تصویر می‌کشند که تمام امور اجرایی و نظارتی توسط مردم انجام شده و جای نگرانی از لحاظ سلامت ندارد.

وی اضافه کرد: مراحل برگزاری انتخابات تا اعلام نتایج توسط خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها منعکس می‌شود و احساس رضایت و امیدواری در بین مردم ایجاد می‌کند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه امنیت انتخابات بسیار مهم است، تصریح کرد: برای تأمین این مؤلفه دستگاه‌های امنیتی از جمله پلیس نقش مهمی در این خصوص دارند و رسانه مثل دیگر راهبردها در تحقق و ترسیم آن برای آحاد جامعه نقش دارد.

احمدی معتقد است همین حضور مردم در انتخابات امنیت ساز بوده و از نگاه ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت نقش مهمی دارد.

فرماندار اصفهان امنیت انتخابات را مهم خواند و یادآور شد: ۹۵۵ شعبه اخذ رأی این شهرستان دارای امنیت کامل هستند و مردم در کمال امنیت و آرامش رأی خود را به صندوق می‌اندازند.

احمدی خاطرنشان کرد: فعالیت رسانه‌های خبری و خبرنگاران مشهود بوده و همه قدرشناس نقش‌آفرینی آنان هستند.

وی به فعالیت شعب سیار صندوق رأی اشاره و اظهار کرد: این گروه به بیمارستان‌ها برای اخذ رأی بیماران اعزام می‌شوند تا افراد در بیمارستان بتوانند از فرصت رای دادن استفاده کنند.

فرماندار اصفهان یادآور شد: برخی از خانواده شهدا نیز قادر به حضور در شعب اخذ رأی نیستند که با همکاری شعب سیار و بنیاد شهید، صندوق به منازل آنان برده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha