• دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401092819129
  • خبرنگار : 50181

تجلیل از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه

تجلیل از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای (۲۶ آذر تا اول دی) در مراسمی با حضور نماینده رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، از راهداران و فعالین حوزه حمل و نقل کرمانشاه تقدیر شد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (۲۸ آذر) برگزار شد، طول راه‌های استان را بیش از هشت هزار کیلومتر دانست که توسط راهداران به صورت مستمر نگهداری می‌شود و گفت: از این میزان ۸۹۰ کیلومتر راه شریانی، ۴۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۵۲۳ کیلومتر راه اصلی، ۱۷۹۱ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۵۱۰۰ کیلومتر راه روستایی است.

وی با اشاره به رفع نقاط حادثه خیزی که در محورهای استان داشتیم، یادآور شد: طی یکسال اخیر حادثه خیزی ۲۳ نقطه مرتفع شده و در ۱۲۵ نقطه نیز آشکارسازی، ایمن سازی و ... انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وضعیت ناوگان حمل و نقل باری و مسافری استان هم یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به ۲۰ هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل باری داریم و تعداد ناوگان فعال در این بخش نیز که عمدتا کامیون می‌باشد، بیش از ۱۳ هزار و ۴۴۸ دستگاه است.

کرمی همچنین از فعالیت بیش از دو هزار ناوگان حمل و نقل مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان نیز یاد و عنوان کرد: ۲۵۰۰ نفر نیز در بخش مسافری راننده فعال هستند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در یکسال اخیر بیش از ۹ میلیون تن بار و کالا توسط ناوگان باری استان و بیش از ۲.۵ میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جابجا شده است.

در ادامه این نشست نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان، شرکت‌ها و... به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه بارنامه‌های سوری، بیمه، کمبود سوخت، گرانی لاستیک و... پرداختند.

در این مراسم از جمعی از راهداران و انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه حمل و نقل باری و مسافری استان تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha