• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403041510203
  • خبرنگار : 71038

صالحی‌ امیری: انسجام و قدرت ملی ایران در پی حضور باشکوه مردم افزایش پیدا می‌کند

صالحی‌ امیری: انسجام و قدرت ملی ایران در پی حضور باشکوه مردم افزایش پیدا می‌کند

نماینده ستاد «مسعود پزشکیان» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران در بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور و با اشاره به اینکه «فراتر از انتخاب شخص، انسجام و قدرت ملی کشور نیز در پی این حضور باشکوه افزایش پیدا می‌کند»، گفت «انتخابات باعث افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام می‌شود».

به گزارش ایسنا، «سید رضا صالحی امیری» نماینده ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در وزارت کشور، ظهر جمعه با حضور در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از ستاد انتخابات خارج از کشور بازدید کرد.

وی در جریان فعالیت‌های این ستاد برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور قرار گرفت.

صالحی امیری در اظهاراتی، با تشکر از مقامات وزارت خارجه و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خیزش و نشاط اجتماعی خوبی در پی برگزاری انتخابات در کشور ایجاد شده است و باور دارم که این موضوع از ۲ اراده منشا گرفته و باعث شده است که ما این صحنه حماسی را در فضای عمومی کشور شاهد باشیم.

وی در این ارتباط گفت: اراده نظام برای برگزاری انتخابات شفاف و سالم و همچنین اراده مردم برای حضور در صحنه جهت تعیین سرنوشت خود در این ارتباط بسیار مهم بوده است.

صالحی امیری با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات از جمعه هفته قبل سالم و صحیح بوده است، گفت: من به عنوان نماینده ستاد آقای پزشکیان ناظر روند امور بودم و ما مشکل جدی با مجموعه نهادهای نظارتی و اجرایی از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور در ارتباط با موضوع انتخابات نداشتیم؛ جلسات مثبتی را با آن‌ها داشته‌ایم و شب گذشته نیز در وزارت کشور آخرین هماهنگی‌ها با حضور وزیر کشور و معاونین ایشان انجام شد.

صالحی امیری گفت: باور داریم شوری که در جامعه ایجاد شده طی یک دهه اخیر کم نظیر و بی‌نظیر بود و اطلاعات میدانی ما نشان می‌دهد میزان حضور مردم به خصوص جوانان و دختران و زنان نسبت به هفته قبل در انتخابات افزایش داشته و شور خوبی ایجاد شده است من خود نیز از برخی از صندوق‌های رای سرکشی کردم و این موضوع را مشاهده کردم.

صالحی امیری با بیان اینکه این شور و مشارکت، نویدبخش اتفاقات مهمی است، گفت: فراتر از انتخاب شخص، انسجام و قدرت ملی کشور نیز در پی این حضور باشکوه افزایش پیدا می‌کند و انتخابات باعث افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام می‌شود.

صالحی امیری تصریح کرد: مردم باور کرده‌اند که نظام اراده بر برگزاری انتخابات سالم دارد و این انتخابات رقابتی است و اکنون بر اساس گزارش‌ها، همان شور و نشاطی که در داخل کشور مشاهده می‌کنیم، در خارج از کشور نیز مشهود است و از همین جا از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در خارج از کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha