• چهارشنبه / ۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401090906085
  • منبع : نمایندگی سمنان

برپایی اولین رویداد فناورانه زیست بوم نوآوری و نمایشگاه واقعیت مجازی در سمنان

 برپایی اولین رویداد فناورانه زیست بوم نوآوری و  نمایشگاه واقعیت مجازی در سمنان

ایسنا/سمنان اولین رویداد فناورانه در زیست بوم فناوری و نوآوری سمنان و رونمایی از نمایشگاه واقعیت مجازی و محصولات شرکت‌های فناور با حضور معاون وزیر علوم در دانشگاه سمنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۹آذرماه در این آیین اظهار کرد: یکی از دغدغه های ما ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها است و یکی از بهترین راه ها برای ایجاد اشتغال برای این قشر، توجه و اهمیت دادن به شرکن های دانش بنیان است.

وی، با تاکید بر اینکه سیاست و نگاه ما حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است ادامه داد: حمایت‌ مالی ، تامین زمین و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان را با تمام قوت به انجام می‌رسانیم و در این راستا خواستار ایجاد اشتغال توسط شرکتهای دانش هستیم.
وی عنوان کرد: در یک سال گذشته ، مجموعا ۱۴ شرکت دانش‌بنیان به استان اضافه شده و مشخصات بالغ بر ۶۲ شرکت دیگر نیز به معاونت فناوری ریاست جمهوری ارسال شده است که امیدواریم شاهد فعالیت این شرکتها نیز باشیم‌.
هاشمی با اشاره به اینکه در برخی واحدهای کارگری استان، نگران تامین نیروی انسانی هستیم‌، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها می باشد و بی شک یکی از بهترین راه های ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها ، اهمیت دادن به شرکت‌های دانش بنیان است.
هاشمی تصریح کرد: اگر بدنبال فرآوری محصولات و افزایش بهره‌وری هستیم باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه کنیم‌ و قطعا یکی از مولفه های تاثیر گذار در حوزه اقتصاد ، شرکت های دانش بنیان هستند
استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه استان سمنان ، بالغ بر ‌۱۴۰ درصد از تسهیلات تبصره ۱۸ را پرداخت کرده است ،گفت: مجموعه ادارات کل و بانک‌ها برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان آمادگی کامل دارند.‌
هاشمی با تاکید بر اینکه آمادگی تامین زمین به هر میزان برای شرکت‌های دانش بنیان را داریم، عنوان کرد: اولویت برای مدیران، تهیه و خرید محصولات تولیدی استان در تمامی زمینه‌هاست.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha