• سه‌شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401090804835
  • منبع : نمایندگی قزوین

جام جهانی فوتبال از قزوین تا قطر

جام جهانی فوتبال از قزوین تا قطر

ایسنا/قزوین تب جام جهانی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و بازی تیم ملی کشورمان برابر آمریکا این هیجان را دو چندان کرده، در استان قزوین نیز همانند دیگر نقاط کشور برنامه‌هایی برای پخش زنده بازی ایران برابر آمریکا در فضای عمومی وجود دارد.

در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی کشورمان در گروه B با تیم‌های انگلستان، ولز و آمریکا هم گروه است و در پایان بازی‌های دوم دور گروهی با یک برد و یک شکست به دنبال پیروزی برابر آمریکا و جشن اولین صعود به مرحله حذفی است.

در این میان مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و ورزشی دست به دست هم دادند تا همشهریان قزوینی جام جهانی را با هیجان بیشتری کنار هم تماشا کنند.

در این خصوص به سراغ مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان استان رفتیم تا چگونگی پخش بازی ایران و آمریکا در فضای عمومی برای قزوینی‌ها را جویا شویم.

محمدحسین فائزی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری چندین نشست در راستا می‌گوید و اظهار می‌کند: پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی با همراهی دستگاه‌های ورزش و جوانان و فرهنگی و ورزشی چندین نشست برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان می‌کند: سینماهای مهتاب و بهمن قزوین با مجوز از ابتدای بازی‌های کشورمان پخش مسابقات ایران را در دستور کار داشتند.

وی ادامه می‌دهد: برگزاری مسابقات بازی‌های ویدیویی و برپایی جشن میلاد حضرت زینب (س) و پخش زنده بازی تیم ملی کشورمان برابر آمریکا از دیگر اقدامات در این ایام است.

عباس علایی مقدم، مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفت‌وگو با ایسنا بیان می‌کند: برای ایجاد هیجان و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲ نشست در محل اداره کل با محوریت سازمان‌های فرهنگی ورزشی برگزار و در حوزه  فضاسازی شهری اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  اظهار می‌کند: برپایی فینال فوتبال و فوتسال رقابت‌های جام «پرچم» همزمان با جام جهانی و برپایی جشن روز پرستار و پخش زنده بازی کشورمان برابر آمریکا در سالن شهید بابایی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب هشتم آذر از اقدامات حمایتی از تیم ملی فوتبال کشورمان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha