• پنجشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401090301891

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

پژوهش‌های معلمان به سمت کاربردی سازی بومی پیش رود

پژوهش‌های معلمان به سمت کاربردی سازی بومی پیش رود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: لازم است معلمان، پژوهش‌های خود را به سمت موارد کاربردی و مورد نیاز استان خراسان جنوبی سوق داده و متمرکز کنند.

علیرضا موسوی نژاد، امروز پنج شنبه سوم آذر در مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره‌های حوزه متوسطه خراسان جنوبی اظهار کرد: خلقت خداوند بر اساس تعادل و عدالت و قاعده انجام شده است و حتی خطوط موازی انگشت‌ها را منحصر به فرد خلق کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آیات قرآن کریم تاکید بر این دارد که اسم پروردگارتان را بزرگ بشمارید، افزود: تعلیم و پرورش دو بال برای رشد یافتن و به کمال رسیدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: امانات نظام جمهوری اسلامی به دست معلمان سپرده شده است و باید در تربیت و تعلیم آنان به نکات بسیاری توجه کنیم؛ در واقع معلمان پرچم دار تعلیم و پرورش در جامعه هستند.

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه امروز تمام دانشمندان ایران اسلامی جوان هستند، ادامه داد: امروز علم و دانش گسترده تر از گذشته در کشور مطرح است و ایران اسلامی بستر هنر، فرهنگ و ادب و اخلاق است و همه به این موضوع اذعان داریم که جمهوری اسلامی اثرگذارترین کشور در منطقه و جهان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه یک پژوهش خوب و درست می‌تواند به بحث‌های مختلف از جمله ازدواج، خانواده، اقتصاد و سایر موارد پرداخته و اثرگذار باشد، یادآور شد: امیدواریم شاهد ارتقای آموزشی و پرورشی استان باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha