• جمعه / ۲۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401082013771
  • خبرنگار : 50310

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

همراه با ارتقاء کیفیت، شاهد توسعه پایدار در کشور خواهیم بود

همراه با ارتقاء کیفیت، شاهد توسعه پایدار در کشور خواهیم بود

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: تا پایان آذرماه امسال آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرستان چابهار با هدف افزایش مشارکت در توسعه کیفی پروژه‌های عمرانی منطقه و ارائه خدمات بهتر و مشاوره فنی به متولیان ساخت و ساز و دستگاههای اجرایی، به پیشرفته‌ترین و به روز ترین تجهیزات آزمایشگاهی مجهز می‌شود.

مجید کیان‌پور، در جلسه وب کنفرانسی مدیران ستادی و استانی، با تبریک روز ملی کیفیت، اظهار کرد: هدف از نام‌گذاری این روز حفظ استانداردهای تعیین شده، شناسایی و اصلاح انحراف در فرآیندها، بهبود رویه‌های کاری، کاهش هزینه ها و افزایش کارآیی و بهره‌وری و پایداری در تولید محصول و خدمت است.

کیانپور افزود: دستاورد کیفیت، موجب رونق تولید ملی، کاهش واردات، افزایش صادرات، ایمنی، سلامت و استفاده مناسب از توانمندی‌های موجود و بالقوه در تولید بهتر و رضایت مشتری در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: روز ملی کیفیت بالاخص در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرینی» نام‌گذاری شده، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند، چرا که برای دستیابی به ایرانی بهتر از طریق افزودن کیفیت به سطح زندگی و کسب وکار بهتر برای مردمان شایسته، بیشتر از هر زمان دیگری توجه به مقوله کنترل و تضمین کیفیت مطابق با استانداردهای تعیین شده برای رونق اشتغال و توسعه کشور و ارائه خدمات مناسب‌تر بالاخص با بهره گیری از ظرفیت دانش بنیانها مورد توجه است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: برای توسعه و داشتن ایرانی آباد، وحدت، تعامل و هم‌افزایی ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در کشور می‌تواند فصل جدیدی را برای ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی رقم بزند و این هم‌فکری می‌تواند در افزایش کیفی و افزایش عمر مفید پروژه‌های عمرانی اثرگذار باشد.

کیانپور گفت: برای تعالی شرکت باید ضمن خود مراقبتی و پیشگیری از انحراف، برای حضور هر چه بیشتر و موثر تر در پروژه‌های عمرانی، گسترش بازار و دسترسی به بازارهای جدید، صدور خدمات فنی و مهندسی و ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده توام با افزایش رضایت مشتریان اقدام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha