• پنجشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401072715450
  • خبرنگار : 50037

اهدای بیش از ۲۰ میلیون کتاب به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

اهدای بیش از ۲۰ میلیون کتاب به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از اهدای بیش از ۲۰ میلیون تومان کتاب به کتابخانه های عمومی اسداباد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

مهدی مرادیان‌تمجید در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۵۰۰ نسخه کتاب به ارزش ریالی ۲۰ میلیون تومان توسط وزارت ارشاد اسلامی با پیگیری‌های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به منظور غنی سازی منابع‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان  به کتابخانه‌های اسدآباد اهداء شده است.

وی افزود: تمامی کتاب‌های اهدایی با توجه به نیاز و نظر اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان انتخاب شده است که می تواند مورد توجه مخاطبان و مراجعان قرار گیرد.

این فرد مسئول ضمن تقدیر از پیگیری های نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت ما در انتخاب منابع در حوزه کتاب های کودک و نوجوان، ادبیات، علوم عملی، دینی، هنر و زبان بوده و در همین رابطه کتاب‌های مورد نظر شامل بیش از  ۵۰۰ نسخه کتاب در حال ارسال به کتابخانه های مورد هدف است.

وی خاطرنشان کرد: غنی سازی و تقویت منابع کتابخانه های عمومی با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های فرهنگی و همچنین اهداء کتاب توسط شهروندان کارآمدی  و خدمات مطلوب تر کتابخانه را به همراه خواهد داشت.

مرادیان‌تمجید با اشاره به وجود ۵۹ هزار و ۷۱۴ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی اسدآباد گفت: کتابخانه های عمومی اسدآباد دارای ۳۷۱۰ نفر عضو بوده که با این تعداد عضو میزان درصد عضویت کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد ۳.۶۸ درصد به ازای هر ۱۰۰ نفر جمعیت خواهد بود. در شش ماه نخست امسال ۲۲ هزار و ۱۷۵ نسخه کتاب از کتابخانه های عمومی این شهرستان به امانت برده شده است.

وی بیشترین کتاب‌های به امانت برده شده کتابخانه های عمومی این شهرستان را کتاب های ادبیات، علوم کاربردی، دینی و فلسفه برشمرد و اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال ۷۳۶۹ نسخه کتاب در حوزه ادبیات اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان امانت گرفته اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha