• یکشنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401072412573
  • خبرنگار : 90047

اعزام اسکیت‌بازان به مسابقات جهانی آرژانتین در صورت صدور روادید

اعزام اسکیت‌بازان به مسابقات جهانی آرژانتین در صورت صدور روادید

مدیر تیم‌های ملی اسکیت درباره وضعیت اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی آرژانتین گفت: تا زمانی که روادید از سوی کشور میزبان صادر نشود، اعزام اسکیت بازان به این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

محسن هنرجو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی اسکیت ۵ آبان در آرژانتین برگزار می‌شود که تیم ایران در صورت اعزام در دو رشته اسکیت سرعت و فری استایل حضور خواهد داشت، با وجود این که تمام تمهیدات لازم برای اعزام اسکیت‌بازان به این مسابقات انجام شده است، اما این نگرانی وجود دارد که ویزا برای تیم ایران از سوی کشور میزبان صادر نشود.

وی گفت: در صورت شرکت در این مسابقات، ورزشکاران ایران در رشته سرعت ۶ آبان راهی آرژانتین می‌شوند و ۷ آبان رقابتها در این رشته آغاز خواهد شد.

مدیر تیم های ملی اسکیت درباره وضعیت ملی پوشان برای شرکت در مسابقات جهانی آرژانتین، اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی به این مسابقات در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد، در حقیقت تمام مسائل برای اعزام آماده است و تنها منتظر صدور روادید از سوی کشور میزبان هستیم تا ببینیم اجازه شرکت به تیم ایران در این مسابقات داده می‌شود یا خیر؟

وی با بیان این که هدف گذاری اصلی ما بازیهای آسیایی هانگژو چین است، گفت: در حال حاضر ۱۶ ورزشکار زن و ۱۶ مرد در رشته سرعت و ۸ ملی پوش زن و مرد در رشته فری استایل در اردوی آمادگی بسر می‌برند و هدف اصلی، آماده سازی این ورزشکاران برای شرکت در بازیهای آسیایی هانگژو چین است. البته برنامه‌ریزی ما حضور در ۴ رشته سرعت، فری‌استایل، نمایشی و اسکیت برد در بازیهای آسیایی است، اما چون تنها رشته‌هایی به این بازیها اعزام می‌شوند که شانس زیادی برای کسب مدال دارند، هنوز مشخص نیست که در چند رشته امکان شرکت در این مسابقات را داشته باشیم و بستگی به سیاست کمیته ملی المپیک دارد.

هنرجو در پایان افزود: از سال ۲۰۱۹ تاکنون هیچ اعزامی در فری استایل نداشتیم و شناخت کافی نسبت به حریفان جهانی خود نداریم، امیدوارم شرایط اعزام تیم به آرژانتین فراهم شود تا بدون استرس و دغدعه در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha