• جمعه / ۲۲ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401072211562
  • خبرنگار : 50454

امام جمعه موقت شهرکرد خطاب به مسئولان:

حل معضل بیکاری جوانان در اولویت قرار گیرد

حل معضل بیکاری جوانان در اولویت قرار گیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه موقت شهرکرد گفت: بیکاری جوانان یکی از منشاهای فساد و انحراف است، درحال حاضر نیز با وجود زحمات مسئولان اما امیدواریم همچنان با تلاش مضاعف حل معضل بیکاری جوانان را در اولویت قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ۲۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با بیان اینکه موضوع بسیار مهم در روزگار امروز اشتغال جوانان است، اظهار کرد: مسئولان باید با تلاش و رونق تولیدات خانگی، سنتی و مساعدت به بخش‌های تولیدی بزرگ‌تر مشکلات در حوزه اشتغال جوانان را رفع کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به بزرگواری و نجابت ملت ایران، افزود: مردم ایران بزرگی و کرامت خود را بارها طی سالیان پس از انقلاب و در روزهای دفاع مقدس برای همگان نمایان کردند، ملت ایران نسبت به اسلام، قرآن کریم، ولایت فقیه و... وفادار هستند و به همین دلیل مسئولان باید تلاش کرده و حل مشکلات ملت از جمله مشکل بیکاری را در اولویت امور قرار دهند.

وی ادامه داد: بیکاری جوانان یکی از منشاهای فساد و انحراف است به همین دلیل نیز در دین مبین اسلام سفارش بسیاری شده که مردم از بیکاری دور باشند درحال حاضر نیز با وجود زحمات مسئولان اما امیدواریم همچنان با تلاش مضاعف حل معضل بیکاری جوانان را در اولویت قرار دهند.

فاطمی با تاکید بر اهمیت برخورد قانونی با تبهکاران، اختلاس‌گران و خیانتکاران، عنوان کرد: ایران کشوری با ثروت‌های عظیم است که منابع بسیاری در آن وجود دارد اما اگر اختلاس، رانت‌خواری، سواستفاده از بیت‌المال و... در کشور وجود داشته باشد تمامی این ثروت‌ها هدر خواهد رفت و حل مشکلات امکان‌پذیر نمی‌شود. 

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستند تا این انقلاب ارزشمند را از بین ببرند و هرگز دست از تلاش برنمی‌دارند، در این راه نیز به دنبال افرادی هستند تا نقشه‌های آنان را اجرا کنند به همین دلیل نسل جوان و فرزندان ما باید هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha