• چهارشنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1401072010670
  • خبرنگار : 30057

اعطای "جایزه اهوازی" به پژوهشگران برتر در آذرماه

اعطای "جایزه اهوازی" به پژوهشگران برتر در آذرماه

به منظور تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و تخصصی در راستای بهبود سلامت افراد جامعه، یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان یک رویداد ملی اواخر پاییز امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا در حاشیه یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی که در روزهای ۲۳ تا ۲۵ آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی در تهران برگزار می‌شود، نهمین دوره جایزه مغز و شناخت اهوازی (ویژه پژوهشگران جوان) و جوایز ویژه انجمن علوم اعصاب ایران نیز به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

جایزه مغز و شناخت اهوازی، معتبرترین جایزه علوم اعصاب و شناختی در کشور است که از طرف انجمن علوم اعصاب ایران و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری، هر ساله به دانشگران و پژوهشگران برتر جوان کشور تعلق می‌گیرد.

این جایزه که به یاد "علی ابن عباس مسعودی" پزشک بزرگ ایرانی قرن چهارم هجری به نام جایزه "اهوازی" نامگذاری شده به پژوهشگران جوان کمتر از ۳۵ سال حوزه‌های علوم اعصاب اعطا خواهد شد.

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی نیز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف فراهم آوردن فرصتی برای شناخت بیشتر در زمینه علوم اعصاب و تلاش برای تبادل نظر و اطلاعات میان محققان، اساتید، دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان و پژوهشگران علوم اعصاب جهت تسهیل انتقال دانش بین آنها برگزار خواهد شد.

این کنگره با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به همت انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری دانشگاه تهران و برخی از مراکز علمی و تخصصی برگزار می‌شود و در طی آن اساتید، محققان، دانشمندان، متخصصان، پژوهشگران، پیشگامان و دانشجویان علوم اعصاب گردهم خواهند آمد تا درباره پژوهش‌های خود و ایده‌های نوین به بحث بنشینند و آخرین یافته‌های خود را در راستای بهبود سلامت به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha