• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401061411027
  • خبرنگار : 50200

کمر گرما در شهریور شکست/ ابر و باران در راه مازندران

کمر گرما در شهریور شکست/ ابر و باران در راه مازندران

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از خنک شدن و کاهش محسوس دما در روزهای آینده و بارندگی پراکنده در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از اواخر روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه از سمت غرب استان با افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می شود. 

وی گفت: آسمان استان در روزهای ‏سه ‏شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در نیمه غربی استان، ابری همراه با کاهش دما، گاهی با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق که در ارتفاعات مه آلود بوده و در نیمه شرقی استان نخست نیمه ابری سپس تمام ابری همراه با کاهش دما، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهد بود؛ بیشینه دما در این روزها در مناطق غربی بین ۲۴ تا ۲۸ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۷ تا ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی وضعیت هوای استان در روز ‌پنجشنبه ۱۷ شهریور را نیمه ابری تا تمام ابری، به ویژه در غرب استان همراه با بارش پراکنده پیش بینی کرد و افزود: این روز بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۵ تا ۳۰ درجه و در ارتفاعات بین ۲۰ تا ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه در روز جمعه، ۱۸ شهریورماه آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود و از اواخر روز به تدریج از سمت غرب استان با بارندگی و وزش باد توام می شود اظهار کرد: در این روز بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۴ تا ۲۹ درجه و در ارتفاعات بین ۱۹ تا ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وی آسمان استان در روز شنبه ۱۹ شهریورماه را ابری همراه با بارندگی، وزش باد و در ارتفاعات مه آلود پیش بینی کرد و گفت: در این روز بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه ای بین ۲۳ تا ۲۷ درجه و در ارتفاعات بین ۱۸ تا ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha