• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401060806712

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

شهدای دولت الگوی مدیریتی، جهادی و انقلابی هستند

شهدای دولت الگوی مدیریتی، جهادی و انقلابی هستند

ایسنا/خراسان شمالی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: راه و روش شهیدان رجایی و باهنر باید توسط دولتمردان کنونی نیز به کار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده، امروز ۸ شهریورماه، در حاشیه آیین گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته دولت و تبیین مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر در ابعاد مدیریتی و حوزه‌های عملکردی، اظهار کرد: آنچه که یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر و والا مقام را نزد ملت بزرگ ایران، فراموش نشدنی و ماندگار کرده؛ ساده زیستی، اخلاص، تعهد و مردم‌داری آن‌ها است که تاکنون به عنوان بهترین الگوی مدیریتی جهادی و انقلابی شناخته شده است.

وی تصریح کرد: چنانچه این راه و روش و مسلک مدیریتی که  امتحان خود را پس داده، در ابعاد، سطوح و سلسله مراتب مدیریتی بکار گرفته شود؛ تحقق اهداف بلند، ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی بیش از پیش امکان‌پذیر خواهد بود.

براتی‌زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی، بر همگان ثابت کرده با اتکا به مبانی قرآنی و آموزه‌های دین مبین اسلام، طرح و برنامه و ساز و کارهای مدیریتی خاص خودش را دارد و با همین شیوه و الگوی مدیریتی که توسط امام خمینی(ره) به جهانیان معرفی شده اداره می‌شود و امتداد می‌یابد.

مقام عالی قضایی استان اظهار کرد: آنچه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بر نمی‌تابند وجود پشتوانه مردمی و ولایتمداری ناشی از چنین تفکری است که راه انقلاب را به سمت آینده هموار کرده و این انقلاب به رغم همه مشکلات و موانع پیش روی، سرافرازانه به سوی رشد و تعالی و بالندگی در حرکت است و انشاالله این مسیر تکامل تا رسیدن به انقلاب جهانی مهدی موعود همچنان محکم و استوار، تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha