به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،" مفهوم نوآوری دیجیتال"، "دیجیتال مارکتینگ چیست؟"، "برندینگ دیجیتال"، "چرا دیجیتال مارکتینگ"، "فرآیند دیجیتال مارکتینگ"، و "استراتژی های دیجیتال مارکتینگ" از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این برنامه به آنها پرداخته می شود.
این برنامه با حضور امیرحسین فرزانه ـ مدیر استارتاپ، سینا مؤمنی، احسان مهدی زاده و محمدرضا ذاکری، سه شنبه ۱۷ خردادماه، ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰، به صورت حضوری در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.
علاقهمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://survey.porsline.ir/s/ktKSZKLF و شناسه sam_ut1@ مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات