• یکشنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401031510301
  • منبع : نمایندگی اردبیل

استاندار اردبیل:

اطلس سرمایه‌گذاری اردبیل تدوین شده است

اطلس سرمایه‌گذاری اردبیل تدوین شده است

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: اطلس سرمایه‌گذاری استان اردبیل تدوین شده و به زودی در جلسه شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی و تصویب نهایی قرار می‌گیرد.

سید حامد عاملی در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه سرمایه‌گذاری از اصلی‌ترین و جدی‌ترین حوزه‌های مورد توجه مسئولان استانی و بانک‌هاست تا در ابعاد مختلف بتوانیم سرمایه‌گذاران را مورد حمایت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در اردبیل باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری به نحوی باشد تا سرمایه‌گذاران غیربومی و حتی بومی با انگیزه مضاعف در استان حاضر شده و با توجه به جذابیت در این حوزه و امتیاز ویژه کارهای زیربنایی در این بخش به انجام برسد.

استاندار اردبیل گفت: عمده سرمایه‌گذاری انجام شده در استان با همراهی سرمایه‌گذاران بومی بوده و ما می‌توانیم با تسهیل‌گری و زدودن قوانین دست و پاگیر و مزاحم حامی خوبی برای سرمایه‌گذاران غیربومی بوده و حرکت‌های تحول‌آفرینی را در این بخش شاهد باشیم.

عاملی افزود: با تکیه بر سیستم اداری نمی‌توان سرمایه‌گذار را به صورت ویژه مورد حمایت قرار داد بلکه بهتر است طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف استان احصا و به صورت راهبردی هدف‌گذاری‌ها در این بخش به انجام رسیده و حرکت‌های مؤثر و مطلوبی را شاهد و ناظر باشیم.

وی از تدوین اطلس سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی این اطلس در شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی و تصویب نهایی قرار می‌گیرد تا به عنوان نقشه راه ما در حوزه سرمایه‌گذاری اجرایی و عملیاتی شود.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: راهبرد تحول‌آفرین ما در استان در کنار حمایت از تولید و تقویت جبهه سرمایه‌گذاری، بالا بردن سرانه درآمدی مردم است که در این بستر باید طرح‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری مورد رصد و پایش قرار گیرد.

وی بیان کرد: ما در برخی از حوزه‌ها نیاز به بازنگری در طرح‌های صنعتی و اقتصادی داریم و شایسته است با تکیه بر حرکت‌های مؤثر و تحول‌آفرین در ابعاد مختلف به سمتی حرکت کنیم تا رضایتمندی در مسیر سرمایه‌گذاری به دست آید.

استاندار اردبیل کاهش استعلامات و یکپارچگی نظام صدور مجوزها را یادآور شد و ادامه داد: از اول تیرماه این فرآیند باید مورد توجه قرار گرفته و در کنار ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاران، تسهیل‌گری امر را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha