• دوشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401012917528
  • منبع : استانداری تهران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز ارتش

استاندار تهران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری تهران محسن منصوری در پیامی با اشاره به نقش ارتش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

"۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری"یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

سازماندهی و آموزش نیروهای مستعد دفاع از تمامیت ارضی کشور و ابداع تاکتیک های بومی متناسب با دفاع عامل و غیرعامل سرزمینی، مستقل از آموزش ها، طراحی و ساخت تجهیزات و سلاح های متناسب با رزم در شرایط ویژه که سناریوهای مختلف اقدامات و تجاوزات احتمالی دشمن در آن‌ها لحاظ شده است و انجام رزمایش های مکرر دوره ای و موردی در عرصه های سه گانه زمین، هوا و دریا، تصورات دشمنان برای تجاوز نظامی را غیرعملی ساخته است.

سربلندی و عزت ارتش و به تبع آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آثار، پیامدها و نتایج پیامی است که بیش از چهار دهه قبل امام خمینی(ره) برای تعیین روز ارتش در ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۸ صادر فرمودند. امروزه وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه نیروهای ارتشی استان تهران تبریک گفته، و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی باشیم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha