• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403040603702
  • منبع : شهرداری تهران

اقدامات شهرداری تهران برای رفع مزاحمت‌های شغلی در پایتخت

اقدامات شهرداری تهران برای رفع مزاحمت‌های شغلی در پایتخت
عکس تزئینی است

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اقدامات این شرکت را در راستای اجرای بند ۲۰ تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سعید بیگی با تأکید بر لزوم سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت عالی برای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون ‌شهرداری‌ها اظهار کرد: شرکت ساماندهی در قالب مأموریت نظارت و ‌پیگیری اجرای آرای بند ۲۰ موضوع رفع مزاحمت‌های شغلی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر برای اجرای این دو ماموریت بیان کرد: کارشناسان شرکت ساماندهی برای بررسی شکایات واصله و بر حسب نیاز شهرداری مناطق از واحدهای مورد نظر بازدید کرده تا ضمن اعلام نظریه اولیه، موارد مزاحمت‌های شغلی را برای ارجاع به شورای اسلامی شهر و صدور حکم  بررسی کنند.  
 
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه‌ داد: واحدهای مورد نظر بر اساس شکایت شهروندان یا با بازدید کارشناسان شهرداری مناطق شناسایی می شوند و اطلاعات اولیه آن‌ها به همراه مستندات لازم در سامانه بند ۲۰ بارگذاری می‌شود.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی‌شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، وی به انجام بازدیدهای دوره‌ای برای نظارت عالی بر نحوه اجرای آرای صادره از کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و افزود: این مأموریت برای کارشناسان شرکت ساماندهی تعریف شده است تا نظارت و پیگیری عالی برای اجرای آرای صادره انجام شود.

به گزارش ایسنا، بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری (در راستای جلوگیری از افتتاح و دایر نگه داشتن دکان‌ها و مراکزی که مواد محترقه می‌سازند در داخل شهر و همچنین ممانعت از دایر نگه داشتن کوره پز خانه و دباغی و نظایر آن در داخل شهر یا نقاطی که انجمن شهر مخالف بهداشت و رفاه اهالی تشخیص داده و همچنین جلوگیری از افتتاح و دایر نگه داشتن آنهاست).

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۰۱:۳۳

خواهشا پیاده رو ها،،و جای پارک ها در خیابان ،نظافت پیاده رو،آبیاری و حصار کشیدن دور نهال های کاشته،مثل میدان شمیران نو ،و فضای سبز ،تعویض جدول ها و جوب ها،و هرکاری مثل تعمیرگاه ماشین ،موتر ،نظافت و خسارت نزدن به پیاده رو،و خراب کردن کاشی پیاده رو،نظم دادن به دستفروش ها،راه آهن شهری برقی ،کاش تلوزیون ملی یک مقدار فرهنگ سازی کنه برا نریختن اشغال در رودخانه، پارک ها،و کلن خسارت نزدن،،و یکی هم ساخت ساز بدون مجوز ،و نایب های سالم،الان روز جمعه ادارات تعطیل هست ساختمان متخلف شروع به ساختن میکنه

avatar
دیروز ۰۲:۲۱

خواهش میکنم یه سر به خیابان سراج و والائیان جنوبی بزنند تا وضع افتضاح این دو خیابان را از نظر مزاحمت شغلی و همچنین نظافت ببینند.نه پیاده رو می شود رفت و آمد کرد و نه حتی تو خیابان.

avatar
دیروز ۰۸:۲۲

شهرداری موظف است پیاده راه ها را از صد معبر برای رفتن وآمد پاکسازی کند این کمترین کار شهرداری های در مناطق و شهرستان ها می باشد اینها همش عدم مدیریت مسئولین شهرداری ها می باشد