• شنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401012715304
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

شهردار:

باغ‌موزه دفاع مقدس یکی از پروژه‌های ماندگار شهر تبریز است

باغ‌موزه دفاع مقدس یکی از پروژه‌های ماندگار شهر تبریز است

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس یک پروژه‌ی فرهنگی است، گفت: نگاه و رویکرد به دفاع مقدس و ارزش‌های این حوزه، یکی از سرمایه‌های بی‌بدیلی است که باید به آن رجوع و تمسک کنیم.

یعقوب هوشیار در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد: این مرکز فرهنگی، یکی از پروژه‌های ویژه و ماندگار شهر تبریز است که باید با مشارکت مردم و تعریف ساختارهای مطلوب، آن را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات امیر دریادار دوم رضا عباسی در مدیریت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، افزود: موضوعات و مسائل پیرامون این مرکز فرهنگی را به همراه امیر عباسی رصد کردیم که راه‌اندازی دوباره هییت اجرایی از جمله مهم‌ترین این مباحث بود.

هوشیار گفت: با توجه به اینکه موضوعات فنی و مهندسی و طراحی به عهده‌ی هیأت اجرایی است، این هیأت به‌زودی تشکیل خواهد یافت  تا مجموعه برای بهره‌برداری و استفاده عموم مردم مهیا شود.

وی ادامه داد: همچنین بحث معارض نیز در این مجموعه وجود دارد که مقرر شد این موضوع در حداقل زمان ممکن برطرف شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان شرقی تاکید ویژه‌ای دارند که این پروژه در اسرع وقت تکمیل شود، جلسات مستمر دو هفته‌ای تشکیل می‌یابد.

شهردار تبریز بیان کرد: سال آینده میزبان رویداد ملی کنگره شهدای آذربایجان در تبریز خواهیم بود و امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را تا آن زمان به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: از اقداماتی که در گذشته برای این مجموعه انجام شده است، تشکر می‌کنم اما نیاز است که با همت بیشتر و رویکرد فعال‌تری موارد مورد بحث را پیگیری کنیم.

وی گفت: همت و تلاش بالایی در مدیریت این مجموعه وجود دارد و ما در شهرداری تبریز نیز در کنار این عزیزان تلاش می‌کنیم تا به زودی به نتیجه مدنظر خود دست یابیم.

هوشیار با بیان اینکه ذات این پروژه فرهنگی است، گفت: موضوع نگاه و راهبردی که از ابتدا در این مرکز بوده، نگاه به دفاع مقدس و ارزش‌های این حوزه است و همین موضوع یکی از سرمایه‌های بی‌بدیلی است که باید به آن رجوع و تمسک کنیم.

وی تاکید کرد: ظرفیت مناسب موجود است اما به لحاظ ساختاری، باید قالبها و ساختارهای آن را برای ذی‌نفعان این مجموعه که مردم هستند، تعریف کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که مشارکت خود مردم را برای اداره و بهره‌برداری از این مجموعه جلب کنیم که برای این موضوع نیز هیأت امنا و هیأت اجرایی باید ساختارهای مطلوب را تعریف کنند؛ ما اعتقاد داریم هر کجا مردم پای کار بوده، کار به خوبی پیش رفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha