• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071713385
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پردیس رسانه و هنر تبریز میزبان نام‌آوران فردا

پردیس رسانه و هنر تبریز میزبان نام‌آوران فردا

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، از برگزاری ویژه برنامه نام‌آوران فردا همزمان با هفته ملی کودک خبر داد.

امیر نصیربیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت نشاط آفرینی و پاسداشت روز ملی کودک، این برنامه با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و حضور گروه‌های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۵ با حضور و همراهی اجرایی کودکان برگزار می‌شود و در دو بخش فضای بیرونی و داخلی، میزبان آن‌ها خواهد بود.

وی در تشریح بخش‌های مختلف پیش‌بینی شده برای برنامه ادامه داد: بازی‌های بومی و محله‌ای، عروسک‌های غول‌پیکر، غرفه کتاب، ایستگاه نقاشی و گریم کودک از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این برنامه است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، مطرح کرد: در حاشیه این برنامه، فراخوان انشای اگر من شهردار بودم رونمایی خواهد شد و نیز، نسبت به اخذ اطلاعات نام‌آوران کودک تبریزی، برای بهره‌گیری از توان آن‌ها در رویدادهای فرهنگی و هنری اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش دوم این برنامه‌ها نیز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با محتوایی که مطلوب مخاطبین کودک باشد، اجرا خواهد شد که در آن از یکی از مجریان توانمند حوزه کودک به همراهی یکی از کودکان، دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: استفاده از توان کودکان در اجرای برنامه‌ها، نظیر همخوانی سرود آغازین برنامه، استفاده از حضور قاری نوجوان، همراهی و بهره‌گیری از توان استعدادهای برگزیده حوزه کودکان در اجرای موسیقی، پرده‌خوانی، نقالی  و ... از بخش‌های مختلف برنامه است.

نصیربیگی یادآوری کرد: در این برنامه همچنین، از نام‌آوران و کودکان نخبه در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل خواهد شد و از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این برنامه همچنین به مقام شهید حسن جنگجو شهید نوجوان تبریزی و همرزم شهید مصطفی چمران و نیز جبار باغچه‌بان، بنیان‌گذار نخستین کودکستان، مؤلف و ناشر کتاب کودک در ایران ادای احترام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: این برنامه روز چهارشنبه ساعت ۱۵ در محل پردیس رسانه و هنر شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha