• پنجشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401012514814
  • خبرنگار : 50212

استاندار مرکزی عنوان کرد:

سوء‌مدیریت عامل محرومیت‌های بجامانده/عدم صدور مجوز برای صنایع آب بر زرندیه

سوء‌مدیریت عامل محرومیت‌های بجامانده/عدم صدور مجوز برای صنایع آب بر زرندیه

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: کمبود آب اصلی ترین مشکل شهرستان زرندیه است براین اساس صنایع آب بر در زرندیه مجوز فعالیت نخواهند گرفت.

فرزاد مخلص‌الائمه پنجشنبه ۲۵ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:هدف از این جلسات طرح دغدغه‌ها، نیازها، مشکلات و موانع پیش رو و اتخاذ تصمیمات برای گره گشایی از کار مردم است.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به مسائل شهرستان باید اشراف بیشتری داشت، گفت: دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی نقش موثری در احصای مشکلات و تلاش برای برطرف کردن آن دارد. بنابراین از همه مدیران درخواست می‌شود تا با بازدیدهای میدانی و رصد دقیق مطالبات برای برطرف کردن آن کار جهادی کنند.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ تا ۹۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد، افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اگر بودجه ۳۰ سال کشور نیز اختصاص یابد این پروژه‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسد. براین اساس به تعبیر رهبری باید کار جهادی در اولویت قرار گیرد و نسبت به تامین منابع مالی غیردولتی اهتمام جدی داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه تحولی در مسیر خدمت به مردم تلاش شود و براین اساس ۱۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی در فرمانداری‌های استان افزایش یافت، افزود: در این بازدیدها و سفرها با دغدغه‌ها و مشکلات آشنا می‌شویم. با محدودیت زمان، منابع مالی و انسانی روبرو هستیم اما باید با حرکت جهادی هیچگاه توقف نکرده و با شتاب حرکت کنیم و این جلسات نباید فرمایشی باشد.

وی در ادامه گفت: در مورد بافت‌های فرسوده اقدامات جدی انجام شده و شورای بازآفرینی در هفته دوم فروردین‌ماه سال‌جاری تشکیل و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه دولت بطور جد برای سهولت کسب و کار در کشور ورود کرده است، گفت: استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ رتبه اول در سهولت کسب و کار را به خود اختصاص داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه برای سفر دولت به استان مرکزی پروژه‌ها اولویت بندی می‌شود، تصریح کرد: عمق محرومیت از پیش از انقلاب بسیار بالا بوده و سوءمدیریت‌ها سبب شده که همچنان برخی نقاط کشور محروم باشند.

استاندار مرکزی با اشاره به موضوع کمبود آب در شهرستان زرندیه گفت: کمبود آب اصلی ترین مشکل شهرستان زرندیه است براین اساس صنایع آب بر در زرندیه مجوز فعالیت نخواهند گرفت. همچنین محیط زیست انسانی تحت تاثیر اشتغالی که برخی صنایع ایجاد کرده‌اند قرار گرفته است و باید تمام مسائل مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه ۹۳ درصد آب کشور در حوزه کشاورزی مصرف می شود، گفت: امسال بودجه خوبی برای بهبود کیفیت کشت و آبیاری بهینه در نظر گرفته شده است که امید است شاهد صرفه جویی در مصرف آب و البته توسعه کشاورزی باشیم.

وی همچنین به حمایت دولت برای احداث مسکن کارگران اشاره کرد و افزود: در حوزه بهسازی محورهای مواصلاتی اقدامات خوبی انجام شده است. بازچرخانی پساب به ویژه برای مصرف در صنعت در اولویت است که باید در این زمینه نقشه راه مشخص شود.

در این جلسه برخی مدیران استانی و شهرستانی به بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان پرداختند و در خصوص مشکلات مربوطه شهرستان زرندیه در حوزه آب، راه، مسکن و … بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha