• شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400122822071

بازگشایی شهربازی پارک ملت مشهد به عید نوروز می‌رسد؟

بازگشایی شهربازی پارک ملت مشهد به عید نوروز می‌رسد؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در خصوص بازگشایی شهربازی پارک ملت گفت: تلاش ما این است که با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، هرچه زودتر و تا قبل از عید نوروز، بازگشایی انجام شود.

مجید دبیریان در گفت‌وگو با ایسنا و با اعلام این خبر عنوان کرد: در سال ۹۸ به دلیل پرونده‌ حقوقی و اختلافاتی که با بهره‌بردار قبلی داشتیم و همچنین بحث ویروس کرونا، مجموعه شهربازی پارک ملت تعطیل شد و به خاطر شرایط کرونا در این دو سال گذشته، امکان بهره‌برداری نبود.

وی ادامه داد: با پیگیری همکاران ما در مجموعه معاونت اقتصادی و برگزاری یک مزایده جهت بهره‌برداری و نگهداری پارک ملت، از بین اشخاص صاحب صلاحیت، یک نفر برنده مزایده شد که به لحاظ فنی و سابقه کاری شرایط لازم را داشت و در نهایت قرار شد جهت راه‌اندازی شهربازی پارک ملت، اقدامات لازم را جهت استانداردسازی و گرفتن تاییدیه‌های اداره استاندارد انجام دهد.

دبیریان درباره تاییدیه دستگاه‌ها بیان کرد: در مرحله اول ۷ دستگاه به تایید اداره استاندارد رسید و از مجموع ۳۰ دستگاه، در پایان ۲۶ وسیله با اقدامات تکمیلی و استاندارد سازی، تایید شد و چهار دستگاه هم نیاز به اقدامات تکمیلی و اصلاحی دارند که آن‌ها نیز در حال انجام هستند وبه زودی اداره استاندارد نتیجه نهایی تایید تمامی دستگاه‌ها را اعلام خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد ادامه داد: در حال حاضر منتظر تاییدیه نهایی اداره استاندارد هستیم تا پس از اینکه بهره‌بردار مکاتبه رسمی جهت اعلام آمادگی را انجام داد و تایید نهایی استاندارد را گرفت، شهرداری ابلاغ ‌کند و قرارداد، عملیاتی و اجرایی می‌شود.

دبیریان بیان کرد: علاوه بر اینکه داستگاه‌ها، استانداردسازی و  روی آن‌ها بهسازی فنی انجام شده، به لحاظ بهداشتی هم یکسری اقدامات انجام شد و به لحاظ کیفی تجهیزات و دستگاه‌ها به سطح مقبولی رسیدند. به لحاظ محیطی هم مجموعه پارک ملت برای استفاده معلولان و کم توانان، کودکان و... مناسب‌سازی شده است. اقداماتی مثل نصب تابلوی راهنما، تجهیز کامل و راه‌اندازی مجدد نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و همچنین اصلاحات تاسیسات خاص برق که نیاز بوده انجام شده و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اگر در چند روز آینده تاییدیه اداره استاندارد هم ابلاغ شود، شهرداری اجازه بهره‌برداری از شهربازی پارک ملت را صادر می‌کند. تلاش ما این است که با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، هرچه زودتر و تا قبل از عید نوروز، بازگشایی انجام شود تا همشهریان عزیز و زائران گرامی بتوانند از این مجموعه تفریحی، استفاده لازم را ببرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در خصوص پروتکل‌های بهداشتی نیز گفت: لازم به ذکر است بازگشایی با رعایت پرتکل‌های بهداشتی خواهد بود و ابلاغیه‌ای که توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده، قطعا لحاظ خواهد شد. شروطی وجود دارد، مثل اینکه اگر شرایط قرمز شود، فقط وسایل روباز با ظرفیت ۲۵ درصد و با رعایت فاصله مجاز به استفاده خواهند بود که تمامی شروط به پیمان کار ابلاغ خواهد شد و ان‌شاالله مشکلی از این لحاظ نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha