• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041510132
  • خبرنگار : 30147

رئیس ستاد انتخابات شهرستان؛

۲۵۰۰ نفر در کاشمر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

۲۵۰۰ نفر در کاشمر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر گفت:  ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی، امنیتی، ستادی و خدماتی کار برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را بر عهده دارند.

حجت اله شریعتمداری در گفت و گو با ایسنا با تقدیر از حضور پرشور مردم کاشمر از همان ساعات ابتدایی در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: در کنار خدمت شبانه‌روزی و بی‌وقفه‌ای که به مردم مناطق زلزله زده کاشمر برای بازسازی منازل و خانه‌های آسیب دیده از زلزله اخیر دارد صورت می‌گیرد؛ از روزها قبل آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وجود داشته است.

وی بیان کرد: افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران و مردم است که برگزار کنندگان و ناظران انتخابات خود مردم بوده و کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را عهده‌دار هستند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات نسبت به گذشته برای تسریع و تسهیل در فرآیند رأی‌گیری حدود ۱۷ درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: برای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کاشمر بالغ‌بر ۹۷ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد ۵ شعبه به صورت سیار، ۶۱ شعبه در شهر کاشمر، ۱۳ شعبه در روستاهای بخش فرح دشت و ۲۳ شعبه نیز در روستاهای بخش مرکزی مستقر شده‌اند.

وی مشارکت مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی شهرستان کاشمر در انتخابات مختلف را همواره زبانزد دانست و افزود: عوامل ستاد انتخابات شهرستان کاشمر کاملاً بی‌طرفانه کار برگزاری انتخابات را انجام داده و امین و امانت‌دار آرای مردم هستیم.

شریعتمداری با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی صبح امروز میزبان مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی بودیم، گفت: تا زمانی که وزارت کشور انتخابات را تمدید کند کار اخذ رأی از مردم عزیز ادامه خواهد داشت.

وی مشارکت مردم در روستاهای زلزله زده را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: قطعاً مشارکت در این دوره از انتخابات باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha