• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041510357
  • خبرنگار : 30147

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

فرماندار: رئیس جمهور جدید مختص گروه و جناح خاصی نیست

فرماندار: رئیس جمهور جدید مختص گروه و جناح خاصی نیست

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خوشاب، اظهار کرد: رئیس جمهور جدید رئیس جمهور همه ملت ایران است و مختص گروه و جناح خاصی نیست.

محمود شم آبادی در گفت و گو با ایسنا، از افزایش ۱۵ درصدی میزان مشارکت واجدین شرایط نسبت به مدت مشابه دوره اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق‌های اخذ رأی خبر داد و تصریح کرد: قطعاً تا پایان مهلت رأی‌گیری میزان مشارکت افزایش بیشتری خواهد داشت.

وی از پیش‌بینی ۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ شعبه شهری و باقی مربوط به صندوق‌های روستایی و سیار هستند.

فرماندار شهرستان خوشاب خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت انتخابات و چون صیانت از آرای مردم خط قرمز ما است به همین دلیل به عوامل برگزاری انتخابات بی‌طرفی کامل را متذکر شده‌ایم.

وی همچنین از همکاری لازم با نمایندگان نامزدها در پای شعب اخذ رأی خبر داد و افزود: برای حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی شهرستان خوشاب حدود ۶۰ کارت صادر شده است.

شم آبادی با بیان اینکه نمایندگان نامزدها از نزدیک شاهد فرآیند اجرای اخذ رأی هستند، اظهار کرد: برگزاری انتخابات در سلامت کامل برای ما بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار: رئیس جمهور جدید مختص گروه و جناح خاصی نیست

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰۰ نفر از عوامل انتظامی، ستادی، اجرایی و ناظرین با ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان خوشاب همکاری دارند، بیان کرد: در این دوره از انتخابات ۲۲۰۰۰ نفر در شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند.

رئیس ستاد انتخابات خوشاب میزان مشارکت دور اول انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را ۷۰ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به حضور واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی از همان ساعات ابتدای صبح پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت در دور دوم بیشتر باشد.

وی با اعلام اینکه تاکنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان گزارش نشده است، ادامه داد: آنچه در شرایط موجود باید مجریان انتخابات به آن پایبند باشند موضوع بی‌طرفی است که تاکنون همین گونه بوده است.

فرماندار شهرستان خوشاب با بیان اینکه هرگاه نتایج انتخابات مشخص شود میزان رأی ملت است، افزود: رئیس جمهور جدید رئیس جمهور همه ملت ایران است و مختص گروه و جناح خاصی نیست.

وی اذعان کرد: در این دوره نمودار مشارکت هر روستا را جداگانه منتشر خواهیم کرد و از روستاهایی که بیشترین مشارکت را داشته باشند تقدیر خواهد شد.

فرماندار خوشاب در پایان از مردم این شهرستان خواست رأی‌گیری را به ساعت پایانی موکول نکنند و هر چه سریع‌تر در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش‌های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب دارای ۷۰ روستاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha