• پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400122621083
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس ستاد دیه اردبیل خبرداد:

آزادی 453 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل

آزادی 453 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 453 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با پرداخت مبلغ محکومیت از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.

محبوبی در مراسم تجلیل از خیرین کمک‌کار ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان 85 میلیارد تومان منابع مالی با همکاری ستاد دیه، خیرین و کمک‌های مردمی جمع‌آوری و پرداخت شده است.


وی تصریح کرد: هم اکنون نیز در زندان‌های استان 209 نفر زندانی با جرایم غیرعمد و مالی وجود دارد که با ارزیابی ستاد دیه زمینه آزادی آنها در سال آینده فراهم می‌آید.


رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: 54 نفر از این زندانیان معسر و در اولویت مساعدت ستاد دیه و خیرین قرار دارند که پیش‌بینی می‌کنیم تا عید فطر بستر و زمینه آزادی زندانیان فراهم آید.


محبوبی در مورد 145 نفر از زندانیان غیر مشمول مساعدت در ارزیابی ستاد دیه نیز افزود: برای این زندانیان نیز برنامه‌های مختلف پشتیبانی و حمایتی در نظر گرفته شده تا ما بعد از نهایی شدن مساعدت‌ها بتوانیم زمینه آزادی آنها را نیز مهیا کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای آزادی 54 زندانی معسر و نیازمند در استان یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است که با برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر سعی خواهیم کرد تا زمینه‌ساز آزادی آنها و بازگشتشان به آغوش خانواده باشیم.


محبوبی اضافه کرد: در گرامیداشت ماه شعبان و در آستانه نیمه شعبان و عید نوروز با همت ستاد دیه و خیرین استان 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان آزاد شدند که در این زمینه برنامه تجلیلی نیز از خیرین را شاهد بودیم.


وی بیان کرد: 21 نفر از خیرین در این مراسم تجلیل شدند تا این حرکت‌های معنوی و ارزشمند در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.


محبوبی رویکرد جدید ستاد دیه را پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از خانواده محکومان مالی و جرایم غیرعمد اعلام کرد و ادامه داد: با پرداخت تسهیلات بانکی،‌ کمک‌ خیرین،‌ کمک‌های مردمی در محلات مختلف و همچنین پشتیبانی ستاد دیه سعی بر آزادی این زندانیان است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha