• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1400122520736
  • خبرنگار : 71653

انتصاب مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی ارشاد

انتصاب مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد رحمتی را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد رحمتی آمده‌است: 

«جناب آقای دکتر محمد رحمتی

با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند علمی جنابعالی در حوزه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری فرهنگی و نظر به شناخت از تعهد و توانایی در تعامل با پژوهشگران و اساتید، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی منصوب می‌شوید. 

 امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگران و نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تقویت و توسعه تحقیقات و پژوهش‌های مورد نیاز وزارتخانه و با امعان نظر به اهداف و شرح وظایف دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی ان‌شاءالله قرین توفیق و تایید الهی باشید. 

«اجرایی‌سازی برنامه تحول وزارتخانه» مهم‌ترین ماموریت شماست و لازم است با حضور قوی در کارگروه تحول وزارتخانه اهداف مهم این برنامه را با همکاری همه بخش‌ها محقق سازید. 

دیگر انتظارات مهم اینجانب از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی به این شرح است: 

- برنامه‌ریزی و نظارت به‌منظور تحقق سیاست‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای وزارتخانه

- بررسی کارشناسی و اظهار نظر علمی در مورد لوایح، مقررات، آیین‌نامه‌ها و طرح‌های ارجاعی

- تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دفاتر مطالعاتی معاونت‌های وزارتخانه در راستای انجام وظایف

- پیگیری و اجرایی‌سازی سند تحول دولت مردمی و ارائه گزارش مستمر از روند اجرای آن 

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند منان خواستارم.» 

محمد رحمتی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش‌آموخته دکترای جامعه‌شناسی دانشگاه تهران است. از جمله سوابق مدیریتی او می‌توان به قائم‌مقام و معاون اجرایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر «هیئت صدور مجوز و نظارت بر عرضۀ کالا شامل آثار دیداری و شنیداری از طریق رسانه برخط» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره رصد و بررسی موسسه فرهنگی هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی و... اشاره کرد.

مدرس دانشگاه، عضو سابق شورای سردبیری سایت شهر دانشجویان متعلق به جهاد دانشگاهی، عضو ستاد تدوین و توسعه برنامه ششم توسعه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... از دیگر سوابق محمد رحمتی است.

پیش‌تر، محمدجواد مرادی‌نیا عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha