• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400122318217
  • خبرنگار : 50024

مرکز تربیت محیط‌بان کشور مجدداً راه‌اندازی شد

مرکز تربیت محیط‌بان کشور مجدداً راه‌اندازی شد

ایسنا/البرز معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: این ظرفیت وجود دارد که ایران در بحث حفاظت از محیط زیست به الگویی برای جهان تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، نوراله مرادی روز دوشنبه ۲۳ اسفند در مراسم راه‌اندازی مجدد مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان کشور اظهار کرد: راه اندازی دوباره این مرکز مطالبه عمومی فارغ التحصیلان، کارکنان و فعالان محیط زیستی بود.

وی با بیان اینکه این مرکز طی دو سال گذشته به یک مخروبه تبدیل شده بود، افزود: با تلاش فراوان و چند ماهه، این مرکز مجدد راه اندازی شد.

 وی در ادامه با اشاره به مفهوم حفاظت اضافه کرد: حفاظت یک کلمه چند وجهی است که آموزش یکی از وجوه آن است و زیبنده نبود که سازمان محیط زیست با این اهمیت و کارکرد مرکز آموزشی نداشته باشد.

این مسئول گفت: بر این اساس، عزم بر این شد که این مرکز راه اندازی و به روزهای رونق گذشته خود بازگردد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: راه اندازی مجدد این مرکز با کار جهادی انجام شد و هیچ هزینه‌ای برای احیای این مجموعه بر روی دوش سازمان نگذاشتیم.

مرادی تاکید کرد: امیدواریم با نگاه به خرد بوم شناسانه ایرانی بتوانیم فضا و بستر مناسبی برای محیط زیست فراهم کنیم.

 وی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز امیدواریم بتوانیم الگوهای تازه‌ای در حفظ محیط زیست و آموزش ارائه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اهمیت آموزش در بحث حفاظت از محیط زیست به ویژه در میان نسل جدید توضیح داد: امیدواریم با برنامه ریزی و آموزش‌های ارایه شده، تک تک هموطنان بتوانند در هر روز یک اقدام محیط زیستی مثبت انجام دهد.

وی گفت: این ظرفیت وجود دارد که ایران در بحث حفاظت از محیط زیست به الگویی برای جهان تبدیل شود؛ این امر با افزایش برنامه‌های آموزشی و جذب مشارکت مردم امکان پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha