• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400121713851
  • منبع : فدراسیون ورزش کارگری

در راستای توسعه رشته پهلوانی و زورخانه ای

امضای تفاهم‌نامه بین فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای

امضای تفاهم‌نامه بین فدراسیون ورزش کارگری و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای

نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزش های زورخانه ای و ورزش های کارگری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، جواد رمضی با حضور در فدراسیون ورزش های  زورخانه ای و کشتی پهلوانی با  دکتر مهرعلی باران چشمه سرپرست این فدراسیون دیدار کرد. در این دیدار که در راستای امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک دو فدراسیون برگزار شد، دکتر باران چشمه ضمن اشاره به کارکردهای فرهنگی و اخلاقی رشته ورزشی پهلوانی و زورخانه ای و نگاه نافذ مقام معظم رهبری به این رشته و تاکید ایشان به همه گیر شدن این رشته ورزشی ابراز امیدواری کرد تا در سال آینده شاهد تحول، توسعه و تعمیم ورزش پهلوانی و زورخانه ای در بخش ورزش کارگری کشور باشیم. ایشان ضمن قول مساعد در راستای نهایت همکاری و مساعدت با انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور در راستای برگزاری مسابقات کشوری و همچنین اقدامات توسعه ای، خواستار فعالیت بیشتر این رشته برای بهره مندی جامعه بزرگ کار و تلاش کشور شد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حسن نیت و نگاه مثبت دکتر باران چشمه به ورزش کارگری بر ارتباط مستمر رئیس انجمن ورزش پهلوانی و زورخانه ای کارگران با فدراسیون مرجع تاکید و خواستار توسعه و مشارکت این رشته در برنامه های آتی کاروان ورزش و نشاط و دوشنبه های ورزش و کار شد.

جواد رمضی در ادامه افزود: یکی دیگر از انتظارات مسئولین فدراسیون از فعالیتهای سال آینده تدوین تقویم ورزشی چند بعدی با توجه به ظرفیت های موجود دانست.

بیژن خراسانی نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری، مسعود ملکی دبیر کل فدراسیون ورزش های زورخانه ای، مبین بهداد رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری و علی سنگکی رییس انجمن زورخانه ای فدراسیون ورزش کارگری نیز در این دیدار حضور داشتند.

در ادامه این نشست در رابطه با بحث توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفتگو گردید که در نهایت ضمن اتخاذ تصمیمات ارزنده درباره ترویج فرهنگ پهلوانی و این  ورزش ملی و ایرانی، تفاهم نامه ای به امضای طرفین رسید تا با استفاده شایسته از ظرفیت، توانایی و قابلیت های فدراسیون ورزش کارگری قدم های محکمی برای جان بخشیدن به ورزش پهلوانی و زورخانه ای در ورزش کارگری برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha