• دوشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400120907157
  • خبرنگار : 90047

شرکت در انتخابی تنها شرط اعزام بانوان کاراته کار به المپیک ناشنوایان

شرکت در انتخابی تنها شرط اعزام بانوان کاراته کار به المپیک ناشنوایان

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا گفت: تنها ورزشکارانی مجوز حضور در بازیهای المپیک ناشنوایان را کسب خواهند کرد که در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

مژگان قربانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام ۹ بانوی کاراته کار ناشنوا به المپیک برزیل، اظهار کرد: در حال حاضر دومین اردوی آماده سازی بانوان کاراته کار با حضور ۱۱ ورزشکار در کومیته و کاتا در مشهد مقدس در حال برگزاری است که از این تعداد با تصمیم فدراسیون و کادر فنی به احتمال زیاد ۹ ورزشکار عازم المپیک خواهند شد.

وی گفت: تلاش ما بر این است که در اوزان منهای ۵۰، ۵۵، ۶۱، ۶۸ و مثبت ۶۸کیلوگرم بهترین نفرات را که شانس کسب مدال دارند، برای المپیک آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سکوی قهرمانی در المپیک هستید، گفت: تیم کاراته بانوان چند ماه پیش در مسابقات جهانی که به میزبانی کشورمان برگزار شد در جایگاه قهرمانی قرار گرفتند، اما سطح مسابقات المپیک با جهانی متفاوت است و کسب قهرمانی به راحتی امکانپذیر نیست. بنابراین تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

وی درباره این که آیا بانوان کاراته کار از نظر تجهیزات با مشکل خاصی مواجه هستند، تصریح کرد: با حمایت فدراسیون ناشنوایان بهترین امکانات و تجهیزات برای بانوان کاراته کار فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد. 

قربانی در پایان یکی از شرایط اصلی برای گزینش ورزشکاران جهت حضور در المپیک برزیل را شرکت در مسابقات انتخابی عنوان کرد و افزود: هیچ ورزشکاری بدون شرکت در مسابقات انتخابی، جواز حضور در المپیک را کسب نخواهد کرد. بنابراین انتخاب نفرات برای اعزام به المپیک تنها با شرکت در مسابقات انتخابی و با صلاحدید کادر فنی و فدراسیون انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha