• شنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400120704873
  • خبرنگار : 50295

تملک خیابان یکی از مشکلات شهری آب‌بر

تملک خیابان یکی از مشکلات شهری آب‌بر

ایسنا/زنجان شهردار آب‌بر گفت: در حال حاضر واحدهای مسکونی ضلع جنوبی با سطح شهر ارتباط نداشته و اگر اراضی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا با مالکان اراضی تهاتر کنیم، این مشکل حل می‌شود.

حجت‌الله شعبانی‌ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلات موجود در شهر آب‌بر با بیان اینکه در این شهر، زمین برای تملک برخی خیایان‌ها نداریم و این عامل باعث ایجاد گره ترافیکی در سطح شهر می‌شود، اظهار کرد: خیابان‌هایی همچون قدس جنوبی، رجایی جنوبی، خیابان جنب بانک ملی، خیابان‌کمربندی جنب تبلیغات اسلامی در شهر آب‌بر ارتباط مستقیم با مرکز شهر ندارد و ساکنان آن محلات با مشکل مواجه هستند. همچنین این خیابان‌ها آسفالت نداشته و در مواقع بحرانی نیز خودروهای امدادی برای کمک‌رسانی دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: خیابان‌های نام‌برده به لحاظ مالکیت برای اشخاص است و شهرداری هم اعتبار کافی برای تملک آن‌ها ندارد و دولت باید اراضی در اختیار شهرداری بگذارد تا بتوانیم با مالکان اراضی تقاطع معاوضه و خیابان را احداث کنیم.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای مسکونی ضلع جنوبی با سطح شهر ارتباط ندارد و اگر اراضی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا با مالکان اراضی معاوضه کنیم، علاوه بر اینکه باعث کاهش ترافیک شهری خواهد شد و باعث می‌شود تا آب‌های سطحی نیز به راحتی به سمت جنوب شهر هدایت شوند.

شهردار آب‌بر با اشاره به نبود تاکسی در شهر آب‌بر و با بیان اینکه درباره وجود تاکسی تقاضا باید به اندازه‌ای باشد که فرد بتواند درآمد روزانه متناسبی با آن داشته باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تقاضا در شهر آب‌بر نیز به اندازه کافی وجود ندارد، زیرا اکثر خانواده‌ها دارای ماشین شخصی هستند و تعداد کمی بدون ماشین هستند. آمادگی خرید تاکسی برای شهرآب‌بر را داریم و از سازمان‌های مربوطه نیز مطالبه‌گری کرده‌ایم ولی تاکنون تاکسی به این شهر اختصاص نداده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha