• دوشنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400120201383
  • خبرنگار : 71451

سفر ۳۰۰ دانشجو از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سفر ۳۰۰ دانشجو از اردبیل به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۳۰۰ دانشجوی اردبیلی که سه دوز واکسن را دریافت کرده اند از ۲۱ تا ۲۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین محمدی‌در جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور استان اردبیل  بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و مجازی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه خدمت‌رسانی به زائران در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته و زائرسرای اردبیل در اهواز احداث خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اردوهای راهیان نور با حضور ۳۰۰ دانشجوی اردبیلی که سه دوز واکسن را دریافت کرده اند از ۲۱ تا ۲۶ اسفندماه به مناطق عملیاتی جبهه‌های جنوب اعزام خواهند شد که در این زمینه حفظ یاد و نام شهدا با ترویج آثار فرهنگی و برکات معنوی در زندگی جاری و ساری خواهد شد.

سردار محمدی اصل خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت حضوری برای دانشجویان و اقشار مردمی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت محدودیت‌های کرونایی در استان اردبیل بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

وی گفت: راهیان نور با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا جزو اقدام مهم فرهنگی است و در این زمینه با تامین اعتبارات درصدد هستیم تا سال آینده احداث یادمان‌های شهدا را به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسانیم و با تامین اعتبارات لازم برای احداث زائرسرای استان اردبیل مشکلات موجود را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل نیز با رایزنی‌های به عمل آمده و تخصیص اعتبارات لازم در دستور کار قرار گرفته که سال آینده شاهد بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۰۲ ۱۳:۱۱

انشاالله که بسلامت به این اردو بروند و بسلامت نیز بازگردند. امیدوارم همه مسائل بهداشتی رعایت گردد و در بازگشت نیز تا زمان حصول سلامت شان در قرنطینه بمانند.