• پنجشنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400112821489
  • خبرنگار : 50163

سرعت‌گیرهای کارشناسی نشده بلای جان و مال مردم ابهر

سرعت‌گیرهای کارشناسی نشده بلای جان و مال مردم ابهر

ایسنا/زنجان معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: نصب سرعت‌گیر در سطح شهر باید به صورت کارشناسی شده باشد تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

امیر رفیعی صبح امروز (۲۸ بهمن‌ماه) در جلسه شورای ترافیک ابهر با بیان اینکه این شورا یکی از شوراهای مهم در حوزه شهری محسوب می‌شود، عنوان کرد: اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است، لذا باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسیار موثری در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد که همه باید به آن توجه کنیم، ادامه داد: در جلسه شورای ترافیک مسائل مهم شهرستان مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود، از اینرو اعضای این شورا حتما باید به اجرای مصوبات آن نگاه ویژه‌ای را داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر در ادامه با اشاره به وجود انتقاداتی از نصب برخی سرعت‌گیرها در این شهر، یادآور شد: سرعت‌گیرها باید به جا و در محل مناسب نصب شود و قبل از نصب نیز باید حتما نظریه کارشناسی در محل‌های نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه اخذ شود تا شاهد آسیب به جان و مال مردم نباشیم.

رفیعی با تاکید بر اینکه سرعت‌گیرها باید با استانداردهای لازم و اصولی نصب شود تا خسارتی از این‌ محل نصیب مردم نشود، اضافه کرد: پذیرفته نیست در هر محل، خیابان و جاده بدون نظریه کارشناسی نسبت به نصب سرعت‌گیر اقدام شود.

این مسئول با انتقاد از برخی از تصمیمات گذشته، بیان کرد: متاسفانه تصمیماتی که در گذشته اتخاذ شده، علمی نبوده و بیشتر بر پایه نظرات شخصی استوار است که همین موضوع سبب شده امروز شاهد برخی مشکلات ترافیکی در سطح شهر باشیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه بررسی و تعیین تکلیف مسیر ویژه تاکسی خیابان ولی‌عصر (عج)، بررسی دلایل مربوط به اجرا نشدن مصوبات مربوط به چهارراه حسین‌آباد، بررسی امکان پیش‌بینی اعتبار در بودجه پیشنهادی مالی ۱۴۰۱ جهت مطالبات طرح جامع ترافیکی شهر ابهر و مشخص کردن میزان سرعت مجاز در بلوار شهید دکتر بهشتی شناط از مهم‌ترین موارد مطروحه بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha