• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070704663
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

نکونام، کنعانی‌زادگان و شمسایی!

نکونام، کنعانی‌زادگان و شمسایی!

ورزش ایران و جهان با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  تیم ملی فوتسال آرژانتین با غلبه بر کرواسی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال میان آرژانتین و کرواسی برگزار شد که آرژانتین با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی حریف قزاقستان شد.

ایران - قطر با حضور بانوان/ استفاده از ایرانیان خارج از کشور برای تکمیل پروژه‌های ورزشی

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از ورزشگاه ثامن و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: دو ورزشگاه ثامن و امام‌رضا (ع) ظرفیت بسیار خوبی برای انجام میزبانی از تیم‌ها دارند. ورزشگاه امام رضا بالاترین گرید AFC را دارد و امیدوارم که شاهد برد تیم ملی برابر قطر باشیم. دولت چهاردهم و وزارت ورزش از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها حمایت می‌کند و در بازی ایران-قطر تماشاگران خانم را خواهیم داشت. ۴۵٠٠ پروژه نیمه تمام در کشور داریم که مستمرا برای تکمیل این پروژه‌ها تلاش می‌کنیم. دولت این برنامه را دارد که از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برای مشارکت در تکمیل پروژه‌ها استفاده کند و تضامین لازم را نیز خواهیم داد.

نکونام در تمرین استقلال حاضر شد

جواد نکونام در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به قطر حاضر شد.

در پی اتفاقات دیشب (پنجشنبه) باشگاه استقلال و انتشار نامه خداحافظی نکونام و مخالفت مدیران باشگاه با استعفای او تا بعد از بازی با السد قطر، قرار بود سرمربی آبی‌ها امروز در تمرین حاضر شود و با بازیکنان استقلال راهی قطر شود.

به جا مانده از داربی ۱۰۴/ جاسوسی کنعانی‌زادگان از استقلالی‌ها!

در اواخر دیدار صد و چهارم استقلال و پرسپولیس، بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال به حسین حسینی نزدیک می‌شود تا نکات خاصی را به دروازه‌بان تیمش گوشزد کند، غافل از اینکه محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس در همان لحظه پشت سر حسینی حضور دارد و صحبت‌های غلامپور را می‌شود و همین مساله باعث خنده او و حسینی می‌شود و در ادامه نیز کنعانی‌زادگان سعی می‌کند از همین مساله برای به هم زدن تمرکز حسینی استفاده کند.

ایران قهرمان پرورش اندام جهان شد

ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی بدنسازی در کیش را از آن خود کرد.

هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای نخستین بار به میزبانی ایران و طی روزهای ۲ تا ۶ مهر در جزیره کیش برگزار شد.

واکنش حسین شمس به حذف ایران از جام جهانی

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال پس از حذف این تیم در جام جهانی گفت: تا این بازی که چهارمین مصاف تیم ملی بود، هنوز مشخص نبود که دروازه‌بان تیم چه کسی است.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ به مصاف مراکش رفت که با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دنیامالی: توجه به ورزشکاران مانع خروج آنها از کشور می‌شود/ دنبال ۷ معاونت برای وزارتخانه هستیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ورزش حوزه‌ی شوخی‌برداری نیست. باید مسائل را جدی بگیریم و به ورزشکاران توجه کنیم تا کشور را ترک نکنند.

احمد دنیامالی در دومین روز نشست فرهنگی ورزش کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این توفیق نصیب بنده شد امروز در مشهد مقدس و در این نشست فرهنگی حضور پیدا کنم.

امشب و فردا شب در کوه نمانید!

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی هشدار داد کوهنوردان و کسانی که به کوهستان صعود کرده‌اند از شب‌مانی در کوهستان اجتناب کنند.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در اطلاعیه‌ای به کوهنوردان و کسانی که به کوهستان صعود کرده‌اند هشدار داد طی امشب و فردا (ششم و هفتم مهر) از شب‌مانی در کوهستان اجتناب کنند.

رفع خطر تعلیق دوچرخه‌سواری ایران با پرداخت بدهی به UCI

سند پرداخت بدهی‌های انباشته شده فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به اتحادیه جهانی صادر شد.  رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در کنگره اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در سوییس شرکت کرده است.  

در حاشیه این کنگره، بدهی ارزی ایران به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تسویه کامل شد. با امضای سند پرداخت این بدهی‌ها، تهدید تعلیق دوچرخه‌سواری ایران از سوی فدراسیون جهانی (UCI) مرتفع شد.

جایگاه یازدهم پسران و دوازدهم دختران در وزنه‌برداری جوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری پسران ایران و دختران در رده‌بندی امتیازی قهرمانی جوانان جهان به ترتیب یازدهم و دوازدهم شدند.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی اسپانیا به پایان رسید. عنوان قهرمان تیمی این دوره از مسابقات به کلمبیا رسید.

نکونام تا بازی السد ابقا شد

باشگاه استقلال اعلام کرد که جواد نکونام تا بازی این تیم برابر السد قطر در لیگ نخبگان آسیا ابقا شده است.

قحطی گل در هفته ششم/ تراکتور برد و صدرنشین شد

روز سوم هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز با دیدار گل گهر و هوادار آغاز شد و با انجام ۴ دیدار دیگر به پایان رسید و در مهم ترین بازی تراکتور در اصفهان برابر سپاهان به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از روز چهارشنبه آغاز شد. پرسپولیس در داربی ۱۰۴ تهران مقابل استقلال قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در ادامه رقابت‌ها نساجی مقابل شمس آذر قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha