• دوشنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112519593
  • خبرنگار : 50184

آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه

آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان پسر با حضور 23 ملی پوش در کرمانشاه آغاز شد.

حسین امیری رئیس هیات جودو استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی جودو نوجوانان در کرمانشاه از امروز(25 بهمن)، اظهارکرد: این اردو با حضور 23 ملی پوش از 13 استان کشور در سالن جودو کرمانشاه آغاز شده است.

رئیس هیات جودو استان کرمانشاه با بیان اینکه این اردو به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده رئیس فدراسیون جودو نیز با حضور در کرمانشاه از برپایی اردو بازدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امید پیوندی، مهرشاد مویدی، امیرحسین پیوندی، احسان شاه کرمی، مبین روشنی و متین پیوندی شش ورزشکار کرمانشاهی هستند که در این اردو حضور دارند، افزود: هدایت تیم ملی جودو نوجوانان ایران را در این اردو ایوب رستمی از مربیان کرمانشاهی این رشته برعهده دارد و مربیانی از دیگر استان های کشور نیز در کنار او خواهند بود.

وی در ادامه با تاکید براینکه جودو کرمانشاه به دنبال بهره مندی هر چه بیشتر از این میزبانی است، عنوان کرد:  طی مدت برگزاری این اردو، یک دوره کلاس استاژ و بازآموزی مربیگری را با حضور مربیان تیم ملی جودو نوجوانان برای مربیان کرمانشاهی برگزار خواهیم کرد.

امیری ادامه داد: همچنین بازیکنان رده های سنی جوانان و نوجوانان تیم کرمانشاه نیز در مدت برگزاری این اردو می توانند از نزدیک شاهد نحوه برگزاری تمرینات ملی پوشان باشند و کسب تجربه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سفر روزهای آتی رئیس فدراسیون جودو به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه آقای میراسماعیلی در سفرهای قبلی خود از مسئولین استان قول احداث خانه جودو را گرفته بود، اما هنوز این مسئله تحقق پیدا نکرده، در سفری که طی روزهای آینده به کرمانشاه خواهد داشت دوباره این موضوع را پیگیری می کند.

رئیس هیات جودو استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته مدیرکل ورزش و جوانان استان قول اختصاص یک زمین را برای احداث خانه جودو داده که در روزهای آینده مکان و زمان آغاز عملیات اجرایی آن مشخص می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha