• سه‌شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400111915000
  • خبرنگار : 50416

برگزاری روز ملی ملایر در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه

 برگزاری روز ملی ملایر در روز پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از برگزاری آئین گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد باشکوه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبرداد و گفت: تمهیدات لازم برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده شده است.

حسین فارسی روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و آئین بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر اظهار کرد: مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر باید باشکوه خاص و در خور شان و جایگاه آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان برگزار شود.

فارسی ادامه داد: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۰.۳۰ در مسجد جامع ملایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

فارسی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اعمال تمامی موارد امنیتی و ترافیکی و برقراری نظم مراسم به نحو مطلوب، گفت: با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت نارنجی کرونا، مراسم‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت و در کوتاهترین زمان ممکن با رعایت کامل موارد بهداشتی، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای ما در اولویت است، مطرح کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ و خلاقانه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی شده که از هم اکنون باید تدابیر لازم و برقراری نظم و امنیت آن اندیشیده شود.

فارسی تاکید کرد: تمامی اصناف و بازاریان نسبت به برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی و نصب پوسترهای ویژه ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن بر سر درب مغازه‌های خود اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطر نشان کرد: مردم شهرستان ملایر با حضور پرشور خود در تمامی عرصه‌ها ثابت کردند که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فارسی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن را فرصت مغتنمی برای نمایش انسجام ملی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha