• شنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400111611792
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ارائه ۳۶ مقاله در کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای

ارائه ۳۶ مقاله در کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای

ایسنا/اصفهان دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از اعلام نتایج داوری مقالات این کنفرانس خبر داد.

 جواد راستی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: روند بررسی علمی مقالات هفتمین دوره کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای با مشارکت بیش از ۷۰ نفر از اعضای هیئت علمی و متخصصین حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای و انجام بیش از ۲۵۰ داوری (هر مقاله از ۲ تا ۷ داوری تخصصی)، پایان یافت.

وی افزود: در نهایت ۶۷ مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۳۶ مقاله در نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین ارائه خواهند شد. در بین مقالات پذیرفته‌شده، ۱۹ مقاله از حوزه‌ روانشناسی و یادگیری، ۱۳ مقاله از حوزه‌ هنر، ۱۲ مقاله از حوزه‌ فنی و مهندسی، ۶ مقاله در حوزه‌ حقوق، ۶ مقاله از حوزه‌ مدیریت، ۶ مقاله از سایر حوزه‌های علوم انسانی و پنج مقاله از حوزه‌ پزشکی به چشم می‌خورند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: ارائه نشدن بعضی مقالات در نشست‌های آنلاین به معنی پایین بودن کیفیت آنها نیست؛ بلکه محدود بودن زمان نشست‌ها ما را از فرصت ارائه‌ همه‌ مقالات محروم کرده است. ویدئوهای ارائه‌ مقالات پذیرفته‌شده در تالار مجازی کنفرانس و صفحه آپارات کنفرانس قابل دسترس خواهد بود.

راستی توضیح داد: هفتمین دوره کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ایران در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای پنجم و ششم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. روانشناسی، جامعه‌شناسی، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، هنر، پزشکی، آموزش و سایر علوم وابسته حوزه‌های مورد تمرکز در این همایش است.

وی گفت: شرکت کنندگان در این کنفرانس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه مقالات به سایت کنفرانس (منوی اصلی، ثبت‌نام و ارسال مقاله، نکات مهم ارائه مقالات) مراجعه کنند.

دبیر هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» از اختصاص پنج امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان این کنفرانس خبر داد و گفت: از سوی سازمان نظام مشاوره و روانشانسی برای کسانی که در کنفرانس و کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، پنج امتیاز بازآموزی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha