• چهارشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400111310487
  • خبرنگار : 50356

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد

آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی 

آزادسازی ۲۵ هکتار از اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی 

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۵ هکتار از اراضی راکد صنعتی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آزادسازی شد. 

علی بهرامی زاده در حاشیه نشست برنامه‌ریزی افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بمناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ۱۰ ماهه ابتدای سال گذشته طی فسخ ۳۰ قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۱۸ هکتار آزادسازی شده بود. 

وی ادامه داد: هیات داوری این شرکت در راستای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و همچنین کیفی‌سازی قراردادهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد و آزادسازی این اراضی اقدام کرده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در این راستا در مدت ۱۰ ماهه امسال ۲۶۱ قرارداد به وسعت ۱۲۹ هکتار به دلیل راکد بودن اراضی و عدم انجام هیچ نوع ساخت و ساز صنعتی در آن توسط هیات داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان فسخ شده است. 

بهرامی زاده اضافه کرد: از این تعداد ۱۲۴ قرارداد به وسعت ۹۰ هکتار در محاکم قضایی خراسان رضوی مطرح شده است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این اقدامات ۴۲ قرارداد به میزان ۲۵ هکتار آزادسازی شد که از این تعداد ۲۲ قرارداد با وسعت ۱۳ هکتار خلع ید شده و ۲۰ قرارداد به میزان ۱۲ هکتار ناشی از انصراف پس از فسخ قرارداد از حضور در نشست‌های هیات داوری است. کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ۸۷۲۹ هکتار است که تاکنون ۵۵۵۸ هکتار آن عملیاتی شده و  ۳۶۷۱  هکتار زمین صنعتی فراهم شده است. 

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که از این تعداد ۴۴ شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که از این تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha