• جمعه / ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403063019673
  • خبرنگار : 30147

مسابقات کشتی با چوخه پهلوانی کلات با معرفی نفرات برتر پایان یافت

مسابقات کشتی با چوخه پهلوانی کلات با معرفی نفرات برتر پایان یافت

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیئت کشتی با چوخه شهرستان کلات از برگزاری مسابقات کشتی با چوخه پهلوانی یادواره شهدای چرم کهن با حضور کشتی‌گیرانی از خراسان بزرگ در این شهرستان خبر داد.

صفرعلی داوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مناسب هفته وحدت و هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد، افزود: مسابقات کشتی با چوخه پهلوانی یادواره شهدای چرم کهن با حضور ۱۵۰ کشتی‌گیر از سراسر خراسان بزرگ برگزار و برای کسب قند اول تا دهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به این‌که در پایان این دوره از مسابقات به ۱۰ برگزیده جوایز بسیار نفیسی اهداء شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات از خیر گرانقدر حاج موسی قربانی که برای ساخت سالن ورزشی تازه تأسیس روستای چرم کهن ۱۱ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند تقدیر شد.

رئیس هیئت کشتی با چوخه شهرستان کلات با بیان اینکه این مسابقات با حضور مسئولان استان و شهرستان نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: از گذشته‌های دور این ورزش در میان اهالی منطقه طرفداران زیادی داشته و همواره تعداد قابل توجهی از پهلوانان کلات در مسابقات کشتی حضور دارند که نشانه توجه ویژه به این ورزش پهلوانی است.

وی با بیان این‌که کشتی با چوخه بزرگترین رویداد ورزشی بومی و سنتی کلات است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات شاهد تقویت هر چه بیشتر هیئت‌های ورزشی و به ویژه ورزش کشتی با چوخه باشیم.

داوری کشتی با چوخه را ورزشی که الگوی جوانمردی و پهلوانی را در خود جای داده و در بین مردم این خطه محبوبیت فراوان دارد، دانست.

وی در پایان گفت: قند اول علی بهرامی، قند دوم وحید چوپانی، قند سوم علی ثانی، قند چهارم نعمت سالاری، قند پنجم پورعلیجانی، قند ششم مجتبی حجی، قند هفتم جواد جهانی چرم، قند هشتم متین سلطانپور چرم، قند نهم قدرت اصغری چرم و قند دهم نوجوانان مجتبی عظیمی به عنوان نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha