• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111108098
  • خبرنگار : 50163

۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد شهید خدابنده در صف انتظار تسهیلات

۵۰ طرح اشتغال‌زایی بنیاد شهید خدابنده در صف انتظار تسهیلات

ایسنا/زنجان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: ۵۰ طرح این اداره در صف انتظار برای دریافت تسهیلات هستند.

بهنام شهیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه اشتغال ایثارگران یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهرستان است، اظهار کرد: حضور میدانی در کارگاه‌ها با هدف نظارت، استفاده بهینه از منابع، پیگیری موارد و مشکلات و هدایت منابع به طرح‌های کارآفرینی و خود اشتغالی است.

وی هدف از پرداخت تسهیلات مشاغل خرد را کمک به اشتغال‌زایی جامعه هدف عنوان کرد و گفت: بسیاری از افراد جویای کار متأسفانه در پی کار و اشتغال دولتی هستند ولی غافل از اینکه کارآفرینی، مهم‌ترین راهکار حل معضل اشتغال این قشر معظم است.

رئیس بنیاد شهید خدابنده با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است، ادامه داد: ۵۰ طرح در صف انتظار برای دریافت تسهیلات هستند.

وی هدایت متقاضیان اشتغال به طرح‌های کارآفرینی را بخش دیگری از اقدامات بنیاد شهید در این شهرستان اعلام کرد و متذکر شد: در این خصوص مشاوره روزانه اشتغال در خدابنده انجام شده و دوره یک روزه با حضور ۴۰ نفر از متقاضیان با همکاری بنیاد شهید استان انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده، پیگیری طرح‌های اشتغال فراگیر در این شهرستان از طریق نماینده و نیز تخصیص ۲۵ میلیارد ریال برای تعیین تکلیف ۶۰ طرح را از اقدامات دیگر  بنیاد شهید خدابنده در حوزه اشتغال ایثارگران عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده طی روزهای آینده این اعتبارات اختصاص یافته، پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی جامعه ایثارگری اغلب مشاغلی است که با هزینه کم و با ایده‌های خلاقانه و جدید درآمدزایی دارند، خاطرنشان کرد: کسب و کارهای اینترنتی، حسابداری، کار در منزل، تولید لباس، انرژی، گردشگری، پرستاری، رشته‌های فنی و کشاورزی، از جمله کارآفرینی‌های موفق ایثارگران شهرستان خدابنده به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha